Web Analytics Made Easy - Statcounter



این پورشه اولین تجربه رانندگی هنرپیشه آمریکایی با خودروی مجهز به جعبه دنده غیر اتوماتیک هم بوده که با تاکید بر این ماجرا سعی شده تا بر جذابیت های حراج افزوده شود!

928 یکی از ماندگارترین کدهای سه رقمی در صنعت خودروی جهان است! مجموعه عددی که در فاصله سال های 1977 تا 1995 برای شناسایی محصول طراحی در اشتوگارت آلمان توسط پورشه مورد استفاده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اخبار مربوط به کوپه 928 باردیگر مورد توجه رسانه های خودرویی قرار گرفته است. بویژه آنکه نام تام کروز نیز در تیترهای مرتبط با آن بسیار پررنگ شده است! اما واضح تر بگوئیم؛ داستان از این قرار است که پورشه 928 کوپه مدل 1979 که در یکی از فیلم های تام کروز مورد استفاده قرار گرفته برای حراج آماده شده است.

ظاهرا این پورشه اولین تجربه رانندگی هنرپیشه آمریکایی با خودروی مجهز به جعبه دنده غیر اتوماتیک هم بوده که با تاکید بر این ماجرا سعی شده تا بر جذابیت های حراج افزوده شود!

این پورشه هنرمند! از موتور 8 سیلندر 4.5 لیتری با 219 اسب بخار خروجی استفاده می کند. خودرو طی 6.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 96 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با 230 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

همانطور که اشاره شد 928 کوپه از جعبه دنده 5 سرعته دستی در ارتباط با محور عقب استفاده می کند. رینگ های آلومینیومی 5 پیچ در اندازه 16 اینچی روی این خودرو نصب هستند.

قیمت پایه حراج هنوز مشخص نشده است.

عصر ایران

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی شود.

طی ۲۱ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲,۹ تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

کد خبر 6092699 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • اعلام زمان حراج جدید سکه
  • زمان حراج جدید سکه اعلام شد
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • اعتراف در اسپانیا: ‏VAR‏ ‏امسال اشتباه داشت!‏
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • در مذمت و ستایش ارز دریافتی خودروسازان اخیراً گمرک
  • قلک پورشه خالی شد