Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@10:36:22 GMT

ماجرای کلیپ انتقال آب تاسیسات غدیر به کشور کویت +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۹۶۱۰

ماجرای کلیپ انتقال آب تاسیسات غدیر به کشور کویت +فیلم

صابر علیدادی در خصوص کلیپ منتشرشده در شبکه‌های مجازی که در آن به انتقال آب شرب از خوزستان به کشورهای عراق و کویت اشاره می‌شود، اظهار کرد: برخی از افراد که اطلاعات درستی در اختیار ندارند، با مقاصد نامعلوم، اقدام به انتشار کلیپ‌های نادرستی می‌کنند که اصلا صحت ندارند.

وی افزود: این افراد در یک شب تاریک با حضور روی خطوط طرح آبرسانی غدیر که به شهرهای آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و شادگان آبرسانی می‌کنند، این خطوط را به عنوان خطوط انتقال آب خوزستان به کشورهای عراق و کویت معرفی می‌کنند که ما این موضوع را قویا تکذیب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: خطوط انتقال آبرسانی طرح غدیر در دو فاز اجرایی شده‌اند تا نیاز آبی شهرهای هدف را در خوزستان برطرف کنند و عنوان کردن چنین مسایلی در بحث انتقال آب شرب از خوزستان به هیچ کشوری صحت ندارد.

علیدادی با بیان اینکه خروج آب از کشور ایران را تکذیب می‌کنیم، عنوان کرد: نیاز آبی خوزستان در شرایط فعلی به سختی تامین می‌شود و آب به سختی به شهرهای هدف می‌رسد و مباحث مطرح شده در بحث انتقال آب از خوزستان به کشورهای همسایه اصلا درست نیست.

وی افزود: آب سرمایه ملی برای مردم است و سازمان آب و برق خوزستان نیز به این مساله اهتمام دارد و اجازه نخواهد داد حتی یک لیتر از این آب هدر برود.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان در پایان گفت: مردم خوزستان نگران خروج آب از استان نباشند زیرا این مساله یک مساله کاملا نادرست است.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که عده‌ای با حضور روی خطوط انتقال آب عنوان می‌کنند که آب خوزستان از این لوله‌ها، به کشورهای عراق و کویت منتقل می‌شود که سازمان آب و برق خوزستان این مساله را قویا تکذیب کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کویت انتقال آب تاسیسات غدیر سازمان آب و برق خوزستان انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای