Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در پی برگزاری اولین پیش همایش سیموست 2021 تهران که اول خردادماه برگزار شد، دومین پیش همایش چهل و هشتمین کنفرانس سالانه موزه‌ها و مراکز علم دنیا (سیموست) به میزبانی موزه ملی علوم و فناوری ایران امروز یکشنبه سوم مرداد 1400، در دو محور «موزه‌ها و بهبود درک عمومی از موضوعات محیط‌زیست» و «موزه‌ها و محیط‌زیست پایدار» با حضور هشت سخنران داخلی و خارجی از صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه به صورت مجازی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، دکتر خسرو ثاقب طالبی، دانشیار گروه جنگل‌داری و اقتصاد جنگل دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران با موضوع« جنگل‌های هیرکانی و دغدغه‌های زیست‌محیطی»،خانم جیت تورندهل، موزه‌دار موزه انرژی دانمارک، با موضوع «موزه‌ها و پایداری؛ برنامه‌هایی برای موزه جدید انرژی در دانمارک»، دکتر احمد نادعلیان، عضو هیأت علمی و استادیار پژوهش هنر، دانشکده هنر، دانشگاه شاهد تهران و ساره ملکی، دانشجوی دوره دکتری پژوهش هنر، دانشکده هنر، دانشگاه شاهد تهران، با موضوع «چالش‌های موزه دکتر نادعلیان برای ترویج توسعه پایدار در جزیره هرمز»، ملانی ساورموتو، مدیرموزه‌داری موزه دویچه نورنبرگ آلمان‌، با موضوع «آرمان‌شهر و پادآرمان‌شهر فناوری‌های آینده»، الناز نجفی مجد، دانشجوی دکترای جانورشناسی/ اکولوژی و حفاظت دوزیستان، دانشگاه اژه ازمیرترکیه با موضوع « آموزش مردم محلی و نقش آن در حفاظت از گونه در معرض خطر سمندر آذربایجان (Neurergus crocatus) در ایران»، لائورا رونزون، مدیر مجموعه‌های موزه علوم و فناوری لئوناردو داوینچی میلان ایتالیا با موضوع «در پس یک نمایشگاه؛ دیدگاه تاریخی در روایت‌های موزه‌های علوم و فناوری»، دکتر نسرین فخری، مدیرگروه آموزش کمسیون ملی یونسکو ایران با موضوع « نقش یونسکو در حفاظت از محیط زیست» و دکتر پریسا پناهی، دانشیار پژوهش، مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور با موضوع «مردم و باغ گیاه شناسی ملی ایران» سخنرانان داخلی و خارجی این پیش‌همایش خواهند بود.

گفتنی است که این پیش‌همایش به تبعیت از کنفرانس اصلی سیموست به زبان انگلیسی و به صورت مجازی بوده و امروز یکشنبه سوم مرداد 1400 از ساعت 18 الی 20 از طریق اسکای روم به آدرس : Skyroom - Tehran Cimust ارائه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مهمان در این نشست شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت‌نام، ارسال مقاله، برنامه‌ زمان‌بندی همایش اصلی می‌توانند به آدرس: http://cimuset.inmost.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر: 1104325 برچسب‌ها موزه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: موزه پیش همایش موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان