Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور به تعریف و تمجید از سید جلال حسینی پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کاپیتان با تجربه پرسپولیس در چند بازی گذشته روی نیمکت نشسته است. او در دیدار با آلومینیوم اراک با مصدومیت مواجه شد و درد زانو اجازه نداد تمرینات خوبی در آستانه دربی حذفی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که تصور می شد سید جلال حسینی پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت زانوی خود در دیدار با ماشین سازی تبریز در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد اما چنین نشد.

شهرآورد ۹۶ یکی از کم حادثه و کسل کننده ترین تقابل های دو تیم بود. بازیکنان سرخابی های پایتخت بیشتر سعی داشتند با کنترل بازی، روی گل نخوردن تمرکز کنند و همین مسئله باعث شد شاهد بازی زیبایی نباشیم. در این میان یکی از معدود بازیکنان خوب بازی در نیمه اول، فرشاد فرجی بود. مدافع سرخپوشان که به دلیل آسیب دیدگی سیدجلال حسینی برای اولین بار از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته بود، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و مانع از خودنمایی مهاجمین استقلال شد. فرشاد فرجی که بهترین بازیکن پرسپولیس در دربی حذفی بود مزد بازی خوبش را با قرارگرفتن در ترکیب اصلی دیدار با ماشین سازی تبریز گرفت.

در این میان شنیده شد سید جلال حسینی در تمرینات اخیر تیمش کمی تا قسمتی از بابت نیمکت نشینی دلخور شده است و برهمین اساس یحیی گل محمدی سرمربی زیرک و با تجربه پرسپولیس با این جملات به نوعی از کاپیتان تیمش دلجویی کرد؛ «سیدجلال مشکل مصدومیت داشت اما الحمدالله در روزهای اخیر خوب شده و مشکلی از این بابت ندارد. حسینی یکی از ارکان تیم ماست و همه ما نسبت به وجودش خوشحال هستیم. با توجه به سن و سالش امسال خیلی برای پرسپولیس خوب بازی کرد و چند گل ۳ امتیازی به ثمر رساند. حسینی یکی از ستون‌های تیم ما است و بدون وی و سایر بازیکنان با تجربه شاید نمی‌توانستیم به این مرحله برسیم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس سید جلال حسینی نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران