Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و نساجی امشب با هم دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امشب در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت. شاگردان مجیدی اگر چه برد و باخت‌شان در رتبه جدولی آنها تأثیری نخواهد داشت اما احتمالاً فرصت خوبی برای دیداری تدارکاتی دارند. آن سوی میدان اما پرچم‌دار یکه استان‌های شمالی تا حدود زیادی خود را از منطقه خطر سقوط دور کرده و می‌توان گفت نتیجه این مسابقه تنها می‌تواند رده نساجی را کمی بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با خیالی آسوده در قائمشهر

آبی پوشان چند هفته‌ای است خیال خودشان را از سومی لیگ و سهمیه غیرمستقیم فصل بعد راحت کرده‌اند. آنها البته با اختلافی که نسبت به سپاهان رده دومی دارند، تقریباً شانس اندکی برای نایب قهرمانی در لیگ امسال دارند. با این وجود استقلال روزهای سختی را در مرداد و شهریور ماه پیش رو دارد و باید خود را برای نیمه نهایی جام حذفی و یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

با این حال هنوز میان اعضای این تیم تهرانی با مدیران باشگاه اختلافات فراوانی وجود دارد. برخی اخبار جسته و گریخته حاکی است که فرهاد مجیدی خواستار تمدید قرارداد شاگردانش شده است اما هنوز اقدامی از سوی مددی و باشگاه انجام نشده است.

اکسیر الهامی!

نساجی که تا نیم فصل شانس اصلی سقوط به همراه ماشین سازی به شمار می‌رفت، با سپردن سکان هدایت خود به ساکت الهامی از منجلاب پایین جدول فاصله گرفت و حالا ماندنش در لیگ برای فصلی دیگر قطعی شده است. آنها هفته گذشته نیز دست به کار بزرگی زدند و ذوب آهن را در اصفهان بردند.

حالا شاگردان ساکت الهامی اگر چه کسب نتیجه در رتبه جدولی شان تأثیر خاصی ندارد اما برای نشان دادن توانمندی خود در ماه‌های اخیر پا به میدان می‌گذارند. مسابقه امشب فرصت ویژه‌ای برای ساکت الهامی است که خود گزینه مربیگری آبی‌ها در نیم فصل بود و حالا می‌تواند برای استقلالی‌ها خط و نشان بکشد.

کد خبر 509517

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندارن نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دلایل اصلی که نساجی در هفته‌های گذشته لیگ برتر توانسته نتایج خوبی را به دست آورد و شانس بقای خود در مسابقات لیگ را افزایش بدهد حمایت پرشور هواداران این تیم به حساب می‌آید.

در جریان بازی گذشته نساجی مقابل ذوب آهن هم یک اتفاق جالب رخ داد و با حمایت حدادیان مالک باشگاه نساجی سه فروند هواپیما حامل هواداران این تیم از مازندران به اصفهان سفر کردند تا به حمایت از تیم خود بپردازند؛ حتی کار به جایی رسید که محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن بعد از بازی اخیر تیمش اعلام کرد در فولادشهر غریبه بودند و هواداران نساجی جو را به سود این تیم تغییر دادند.

حالا در فاصله کوتاه تا دیدار نساجی مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر پیش‌بینی می‌شود دوشنبه هواداران مازندرانی روز باشکوهی را در ورزشگاه وطنی قائمشهر رقم بزنند. به احتمال فراوان هواداران نساجی تمام سکوهای ورزشگاه وطنی را در روز دوشنبه به رنگ قرمز در خواهند آورد و احتمالاً خبری از هواداران پرسپولیسی پرشمار در ورزشگاه نخواهد بود.

شرایط حساس نساجی در جدول لیگ و نیاز به کسب امتیاز از مصاف با پرسپولیس باعث خواهد شد تا هواداران یک روز جذاب را برای تیم خود رقم بزنند و احتمالاً در ساعاتی که بازی برگزار می‌شود شاهد کم شدن ترافیک و خلوتی معابر شهری هم در قائمشهر باشیم.

آخرین بازی نساجی و پرسپولیس در قائمشهر مربوط به دیدار پایانی لیگ فصل گذشته بود که سرخپوشان تهرانی در ورزشگاه وطنی جشن قهرمانی خود را برپا کردند؛ حالا اما خبری از حضور پرشمار پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه نخواهد بود و این هواداران نساجی هستند که برای حمایت از تیم خود دست به هر کاری خواهند زد.

بازی نساجی و پرسپولیس ساعت ۱۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد