Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات المپیک ۲۰۲۰ پس از یک سال تعویق از روز گذشته و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه در شهر توکیو رسما آغاز شد. از امروز تا پایان رقابت‌های المپیک با آخرین اخبار و حواشی جذاب این تورنمنت بزرگ جهان ورزش با شما همراه خواهیم بود.

این شما و این مهمترین اخبار روز سوم المپیک ۲۰۲۰:

شکست میرهاشم برابر حریف ازبک

میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پدیده مسابقات از ازبکستان با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ شگست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرهاشم با این شکست از دور مسابقات حذف شد و حالا باید امیدوار باشد که نماینده ازبکستان به فینال برسد تا او برای مدال برنز تلاش کند.

کیمیا علیزاده به نیمه نهایی رسید

کیمیا علیزاده در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های وزن ۵۷- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری ۹ بر ۸ دست پیدا کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. در صورت پیروزی علیزاده در دیدار بعدی که تحت عنوان تیم پناهجویان مبارزه می کند، ناهید کیانی به جدول شانس مجدد باز خواهد گشت و می تواند برای مدال برنز تلاش کند.

صداقت به فینال نرسید

مهیار صداقت تیرانداز کشورمان در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر المپیک۲۰۲۰ تنها با اختلاف ۰.۱ امتیاز از رقیب چینی خود در رتبه نهم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.

علیزاده مدافع عنوان قهرمانی را هم کنار زد

کیمیا علیزاده در مرحله یک‌ هشتم نهایی المپیک۲۰۲۰ برابر جید جونز ستاره کاروان بریتانیا و قهرمان دو دوره اخیر المپیک با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

ناکامی رستمیان در صعود به فینال

هانیه رستمیان در مرحله مقدماتی تپانچه ۱۰ متر بادی بانوان المپیک۲۰۲۰ به مقام دهم رسید و از صعود به فینال بازماند. در این مرحله ۸ ورزشکار اول راهی فینال شدند.

صعود ملایی به نیمه نهایی

نازنین ملایی در یک چهارم نهایی مسابقات قایقرانی روئینگ تک نفره زنان، مسافت ۲ کیلومتری را با زمان ۰۸:۰۷.۳۲ دقیقه طی کرد و پس از نمایندگان نیوزلند و سوئیس در رده سوم ایستاد و به نیمه نهایی المپیک۲۰۲۰ صعود کرد.

کار بسکتبال برای صعود خیلی خیلی سخت‌تر شد!

کوارتر چهارم فوق‌العاده، ۳ کوارتر ابتدایی را جبران نکرد؛ تیم ملی بسکتبال کشورمان در اولین بازی خود در المپیک۲۰۲۰ با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ مغلوب شد، تیم ملی در ۳ کوارتر اول بازی بسیار پراشتباهی داشت.

پیروزی حسینی در گام نخست

میرهاشم حسینی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو مردان کشورمان در اولین مبارزه خود در المپیک۲۰۲۰ برابر نماینده چین تایپه با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به پیروزی رسید و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

هومن جعفری کد خبر: 1104326 برچسب‌ها المپیک توکیو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: المپیک توکیو مرحله یک چهارم نهایی کیمیا علیزاده نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!