Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را آماده رقابت‌‌‌های جام جهانی2021 می کند جهت حضور در یک تورنمنت 8 جانبه‌‌‌ راهی تایلند شده است و در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های لیتوانی، مصر و تاجیکستان همگروه شده است.

این مسابقات از صبح امروز  با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی آغاز شد و در گروه اول تیم ملی مصر از ساعت 8 صبح به مصاف تاجیکستان رفت و توانست این تیم را یک بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین بازی و از گروه دوم و ساعت 10:15 صبح تیم ملی فوتسال ایران  به مصاف تیم لیتوانی میزبان جام جهانی 2021 رفت که در  پایان تیم ملی ایران توانست با نتیجه پر گل 5 بر صفر لیتوانی میزبان مسابقات جام جهانی 2021 را شکست دهد.

تیم ملی ایران فردا و در دومین بازی خود باید به مصاف تاجیکستان برود.

فیلم دیدار ایران و لیتوانی را در زیر مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال توسعه ورزشی تیم ملی تورنمنت تايلند فوتسال تيم ملي فوتسال تايلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه