Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:22:44 GMT

مشهد رنگ و نور دهه ولایت گرفت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۱۴۵

مشهد رنگ و نور دهه ولایت گرفت

سیدمحسن رهنمایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت به منظور فضاآرایی، زیباسازی و نورپردازی مناطق مختلف شهر، اقدامات مختلفی در سطح شهر مشهد در حال انجام است که این اقدامات با فرارسیدن عید سعید غدیر خم به اوج خود می رسد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، ۳۴ نشان "شمسه" ویژه ایام فرخنده دهه ولایت در نقاط مختلف شهر جانمایی شده و افزون بر هزار و ٣٠٠ عدد از پرچم های موجود در عرشه پل ها و میادین سطح شهر با استفاده از پرچم های الوان، مزین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهنمایی ادامه داد: در حوزه نورپردازی و فضاآرایی شبانه شهر نیز علاوه بر روشن کردن بیش از ۲۳۰ هزار متر از ریسه های نوری سطح شهر، بیش از ۱۵۰ نشان نوری خورشیدی با موضوع تبریک دهه ولایت، نمایش طرح ویژه تبریک دهه ولایت با استفاده از ۱۰۶ چراغ گوبو  و اکران ۴۰ عدد نشان نوری "یاعلی" در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به زائران و مجاوران حریم رضوی، شستشو و تنظیف معابر و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر نیز به صورت روزانه و ویژه انجام می شود.

برچسب‌ها شهرداری مشهد مشهد عید سعید غدیرخم دهه کرامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد مشهد عید سعید غدیرخم شهرداری مشهد مشهد عید سعید غدیرخم دهه کرامت دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، ۲۴ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و ۳۹ درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

به گزارش جام جم آنلاین از هلث دی نیوز، نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش خطر ابتلاء به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر «سوفی پادوک»، محقق ارشد از بنیاد بیمارستان دانشگاه نورفولک بریتانیا، می‌گوید: «اگر انتخابی بین رفتن از پله یا آسانسور دارید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به حفظ سلامت قلب شما کمک می‌کند».

پادوک گفت: «بالا رفتن از پله یک شکل عملی و قابل دسترس از فعالیت بدنی است. با وجود این، اغلب افرادی که برای رسیدن به طبقه بالاتر عجله دارند، پله‌ها را نادیده می‌گیرند.»

پادوک می‌گوید: «حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالارفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای ادغام در برنامه‌های روزمره باشد».

برای این مطالعه، محققان داده‌های ۹ مطالعه شامل بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر را جمع آوری کردند.

پادوک در ادامه افزود: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعه ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، فواید بیشتری دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها بالا بروید.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901445

دیگر خبرها

  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است