Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:23:10 GMT

شانس مجدد میرهاشم برای کسب برنز المپیک

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۲۰۷

با راه یابی تکواندوکار ازبک به فینال، میرهاشم حسینی برای کسب مدال برنز وزن ۶۸ کیلوگرم تکواندوی المپیک توکیو رقابت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه مرحله نیمه نهایی مسابقات تکواندوی المپیک توکیو و در وزن ۶۸ کیلوگرم مردان، رشیتوف از ازبکستان با اقتدار و نتیجه ۲۸ بر ۵ مقابل هوسیچ از بوسنی و هرزگووین پیروز شد و به فینال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه میرهاشم حسینی در مرحله یک چهارم نهایی به این حریف ازبک باخته بود، ملی پوش ایران در گروه شانس مجدد و برای رسیدن به مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

میرهاشم حسینی در مبارزه نخست خود با حساب ۱۵ - ۱۸ "یو جن" از چین‌تایپه را شکت داده بود اما در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل "رشیتوف" ازبک ۳۴ - ۲۲ شکست خورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان میرهاشم حسینی المپیک توکیو تکواندو المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر‌بگذارد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت. 

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • شانس ایران برای تصاحب یک طلا و 3 برنز
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند