Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@22:35:31 GMT

تصادف جاده کوزران 3 عضو خانواده را به کام مرگ برد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۲۱۰

تصادف جاده کوزران 3 عضو خانواده را به کام مرگ برد

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک سانحه رانندگی در محور کوزران خبر داد و گفت: در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند و 2 تن دیگر هم زخمی شدند.

 سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد امروز (یکشنبه - 3 مرداد) در کیلومتر چهار محور فرعی گردنه چهارزبر - کوزران رخ داد که خودرو پژو 405 اعضای یک خانواده واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه متاسفانه راننده که مرد 40 ساله ای بود همراه با یک دختر 24 ساله و یک پسر 7 ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین 2 دختر 23 و 5 ساله هم در این سانحه ناگوار زخمی و توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این سانحه مرگبار را تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: عجله و شتاب بی مورد چنین حادثه تلخی را رقم زد.

وی همچنین با ابراز تاسف از افزایش سوانح رانندگی منجر به فوت طی 4 روز اخیر در محورهای استان، افزود: در مجموع این سوانح که 6 مورد بوده است، 8 نفر جان خود را از دست داده و 10 نفر زخمی شدند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: نکته قابل تامل در خصوص این سوانح واژگونی همه خودروهای حادثه دیده بوده که به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو رخ داده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف مرگبار تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان