Web Analytics Made Easy - Statcounter

معادن حمل و نقل شهرداری تهران از آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی از فردا خبر داد.

سیدمناف هاشمی در گفت و گو با ایسنا؛ با بیان اینکه با هماهنگی انجام‌شده با سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران از فردا واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز می شود، گفت: از فردا واکسیناسیون رانندگان تاکسی در بوستان ولایت آغاز و از روز سه شنبه نیز واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی در مرکز رفاهی تاکسیران در منطقه ۱۵ ، پایانه اتوبوسرانی منطقه ۵ درجنت آباد و ایستگاه متروی شهرری انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه رانندگان تاکسی و اتوبوس بالای ۶۰ سال در فراخوان عمومی وزارت بهداشت واکسن دریافت کردند، اظهار کرد: حالا نوبت مابقی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی است و طی فراخوانی به نوبت، همه این افراد واکسینه می شوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسیناسیون معاونت حمل و نقل شهرداری تهران واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل