Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ازدحام معتادان متجاهر، موادفروشان و بزهکاران در محدوده غربی محله جوادیه درخواست کرد تا کانکسی برای استقرار پلیس در این محل در نظر گرفته شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جریان جلسه سیصد و سیزدهم شورای شهر تهران در تذکری گفت: روز‌هایی پر از نگرانی را در کشور پشت سر می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پیک پنجم کرونا تا مشکلات دیگر و در میان این نگرانی‌ها، اما بیشتر دلواپس سیستان و بلوچستان و خوزستان هستیم.

وی افزود: امیدوارم مشکلات اهالی این استان‌ها زودتر حل شده و پاسخی مناسب به مطالبات به حق مردم داده شود.

نظری در ادامه تذکر خود با اشاره به نابسامانی محدوده غربی محله جوادیه گفت: تذکر امروز بنده در مورد نابسامانی است که در محدوده غربی محله جوادیه و در حاشیه امتداد بزرگراه نواب که این بخش به عنوان یارجانی نامگذاری شده، وجود دارد. موضوعی که شماری از ساکنان این محله نیز آن را به بنده منتقل کرده و خواستار حل این معضل بودند.

عضو شورای شهر تهران افزود: همان‌طور که می‌دانید محله جوادیه از سمت غرب به امتداد بزرگراه نواب (یارجانی) و بوستان ولایت منتهی می‌شود و در جداره این لبه در محله جوادیه نیز بوستانی دیگر ایجاد شده است. متاسفانه مدتی است که در این محدوده از قسمت شمال محله جوادیه تا انتها ازدحام معتادان متجاهر، موادفروشان و بزهکاران مشاهده می‌شود و همین موضوع مورد اعتراض اهالی این بخش از محله نیز قرار گرفته است.

نظری بااشاره به اینکه این مساله بار‌ها توسط اهالی به پلیس گزارش شده اظهار کرد: به گفته اهالی این موضوع بار‌ها به پلیس نیز گزارش شده، اما به دلیل مجاورت بزرگراه با این محله معمولا تا قبل از رسیدن پلیس مجرمان محل را ترک کرده و فرار می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه نتیجه جمع‌آوری معتادان چندان مورد رضایت ساکنین نبوده، گفت: بعد از چند روز این افراد و دیگر مصرف کنندگان دوباره به زیرپل، میانه بزرگراه و فضای سبز حاشیه این محله برمی‌گردند و موجب ایجاد ناامنی و احساس ناامنی برای اهالی می‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، چندین مورد سرقت خرد از خودرو‌های سواری، درگیری و سرقت از منازل در این محدوده رخ داده که بر نگرانی اهالی افزوده است.

نظری از نیروی انتظامی درخواست کرد کانکسی برای استقرار پلیس در این محل تعبیه شود و گفت: لذا به عنوان نماینده مردم از نیروی انتظامی می‌خواهم که کانکسی برای استقرار پلیس در این محل پیش‌بینی کند و از شهرداری تهران هم می‌خواهم تا علاوه بر تامین روشنایی و از بین بردن فضا‌های بی‌دفاع در این محدوده، شرایط را برای استقرار کانکس پلیس فراهم کند، تا امنیت در این محله تامین شده و خدای نکرده با تعلل‌مان باعث نشویم که محله قدیمی و خوشنام جوادیه نیز به وضعیتی نظیر آنچه امروز در برخی محله‌ها شاهدش هستیم، دچار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس جوادیه سیستان و بلوچستان شهر تهران شورای شهر تهران برای استقرار محله جوادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6092995

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • امانی، عضو شورای شهر: ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟