Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد دلق پوش در دیدار با نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رونق تجارت و بازار بادام زمینی، باید جهانی شود و در این راستا میز کالایی بادام زمینی را در سال گذشته در آستانه برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه در چند سال گذشته ثبت مالکیت فکری و صنعتی ۴ محصول مهم کشاورزی گیلان آن را انجام داده ایم، افزود: تاکنون موفق به ثبت مالکیت محصولات زیتون بادام زمینی چای و برنج به صورت ویژه برای گیلان با توجه به کیفیت و کمیت بالای این محصولات شده‌ایم و در این راستا نیازمند پشتیبانی بیشتر برای تحقق اهداف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر فرهاد دلق پوش در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم فعال سازی کارگروه های آرد و نان آن شهرستان ها برای بهره‌مندی از ظرفیت قانونی آن پرداخت و گفت: کارگروه آرد و نان شهرستان برای جذب بهینه سهمیه ها و رصد کارشناسی مجوزها می تواند توازن مطلوبی را در حوزه آرد و نان با محوریت فرمانداران و روسای ادارات صمت شهرستان ایجاد نماید.

 در ادامه این نشست، ابراهیم نجفی نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه و کیاشهر بر توجه بیشتر به فعال سازی بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های این بخش تاکید کرد و گفت: بادام و برنج آستانه قابلیت توسعه و تجاری سازی بسیاری دارد که با ورود بخش خصوصی و همچنین برنامه ریزی و حمایت و نظارت دقیق، می تواند مسیر پیشرفت را طی نماید.

نماینده جدید آستانه اشرفیه افزود: بسیاری از ماموریت های بخش دولتی باید به بخش خصوصی دارای تعهد و تخصص تفویض شود تا از پتانسیل های متخصصین بیشتر بهره مند شویم.

 ابراهیم نجفی با اشاره به ظرفیت بسیار مطلوب در حوزه بادام زمینی، برنج و چای  تشریح کرد: توسعه تولیدات کشاورزی می ‌تواند اقتصاد و اشتغال آستانه اشرفیه و شهرها و روستاهای حومه را متحول نماید در این رابطه مسئولین جهاد کشاورزی باید بیشتر از وزارت صمت پیشگام باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجارت بادام زمینی رئیس سازمان صمت گیلان شهرستان آستانه اشرفیه نماینده آستانه اشرفیه آستانه اشرفیه بادام زمینی آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد