Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@12:52:17 GMT

لحظه نجات مرد چینی پس از غرق شدن کشتی + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۳۶۲

لحظه نجات مرد چینی پس از غرق شدن کشتی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کشتی چینی «نیکو ایوانکا» در کشور «لیبریا» به دلیل سوارکردن بیش از حد مسافر، غرق شد.

در جست‌وجوی ۳۶ ساعته، ۱۱ سرنشین از جمله یک مرد چینی و کاپیتان سوئدی، نجات یافتند.

 

بیشتر بخوانید

نجات جان نوزادی که میان نرده‌ها گرفتار شده بود + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، استارت آپ چینی شنگشو تکنولوژی و دانشگاه تسینگهوا از هوش مصنوعی «ویدو»(Vidu) رونمایی کرده اند که پاسخی به هوش مصنوعی Sora اوپن ای آی است. این اپلیکیشن تبدیل متن به ویدئو، با یک کلیک کلیپ های ۱۶ ثانیه ای با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل می سازد.

هرچند این ویدئوها کوتاهتر از محصول ۶۰ ثانیه ای سورا هستند. این نرم افزار جدید تبدیل متن به ویدئو در انجمنی در پکن رونمایی شد.

ژو جون محقق ارشد شنگشو و معاون رییس انستیتو هوش مصنوعی دانشگاه تسینگهوا دراین باره می گوید: ویدئو جدیدترین دستاورد یک نوآوری متکی بر خود است و در حوزه های مختلف دستاوردهایی دارد. این سیستم می تواند دنیای فیزیکی را شبیه سازی کند و ویدئوهای ۱۶ ثانیه ای با کاراکترها، صحنه ها و زمانبندی منسجم و یکپارچه بسازد.

او همچنین توضیح داد ویدئو می تواند عناصر چینی را درک کند.

طبق گزارش ها ویدو بر اساس یک معماری مدل تبدیل بصری خود توسعه یافته به نام Universal Vision Transformer (U-ViT) ساخته شده است. توسعه دهندگان اعلام کرده اند این سیستم دو مدل هوش مصنوعی Diffusion و Transformer را یکپارچه می کند.

طبق نوشته نشریه مدیوم این ساختار ویدئوهایی واقع گرایانه با حرکات دینامیک دوربین ، حالات دقیق صورت، نور و سایه های طبیعی می سازد. ژو در این باره می گوید: پس از عرضه سورا ما متوجه شدیم این سیستم به نقشه راه فنی ما بسیار نزدیک است و همین امر بیش از پیش به ما انگیزه داد تا تحقیق مان را پیش ببریم.

کد خبر 6092794 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • لحظه انهدام کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط حوثی‌ها
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • لحظه هدف قرار گرفتن کشتی (CYCLADES) که مقصدش اسرائیل بود توسط پهپاد انتحاری صماد 1 حوثی‌ها از دید اپتیک پهپاد (فیلم)
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • ببینید | لحظه برخورد گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی
  • هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند
  • جاسوسان صنعتی - جوخه انتحاری