Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت. وی از سال ١٣٨۴ ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.

تابش پیشتر معاون سیاسی وزارت کشور بود. وی همچنین در ادوار مختلف استاندار کردستان و گیلان بود.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسکن محرومان و متولی توسعه و عمران روستا‌های کشور و ساخت واحد‌های مسکونی شهر‌ها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت جمعی از وزیران، مقامات و شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور، در گذشت علیرضا تابش را در پیام‌هایی جداگانه تسلیت گفتند.

مرحوم تابش در دوران مدیریت خود بر بنیاد مسکن منشا اثرات خیر و ماندگار بود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درپیامی درگذشت مرحوم علیرضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیام را تسلیت گفت و اظهارداشت: مرحوم تابش در دوران مدیریت خود بر بنیاد مسکن منشا اثرات خیر و ماندگار بویژه در خدمت رسانی به محرومان جامعه بود.

بیشتر بخوانید

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گذشت

آیت الله صادق آملی لاریجانی درگذشت أین مدیر خادم و پرتلاش را به همکاران وی در بنیاد مسکن و بویژه خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

تابش یکی از مدیران ساعی و چهره‌های خدوم در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی بود

رئیس شورای مرکزی و نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ضایعه مولمه و فقدان ناگهانی درگذشت خدمتگزار متعهد، مدیر جهادی خستگی ناپذیر و یاری گر مسکن محرومین مرحوم مغفور مهندس علیرضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر گردد و همه ما را به سوگ نشاند.

حسین روحانی نژاد افزود: این فقید سعید یکی از مدیران ساعی و چهره‌های خدوم در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی بوده و سالیان متمادی از عمر با برکت خود را صرف محرومیت زادیی در شهر‌ها و روستا‌ها و توسعه روستایی نمود که بی‌شک در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی می‌ماند. محرومین و مسئولین خاطره حضور میدانی و خدمات شایسته ایشان را در کشور فراموش نخواهند کرد و به یقین عملکرد نیک وی باقیات و صالحات و موجب مزید لطف الهی بوده و تسلی خاطر باز ماندگان خواهد شد.

وی خدمات ارزشمندی برای محرومان و اقشار ضعیف آسیب دیده جامعه انجام داد

سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با صدور پیامی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و نوشت: درگذشت دوست گرامی و مدیر با اخلاق و متدین مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که طی سال‌های متمادی حضور در این مسئولیت، خدمات ارزشمندی را برای محرومان و اقشار ضعیف آسیب دیده جامعه انجام دادند و در حوادث طبیعی در صف نخست خدمت‌رسانی قرار داشتند موجب تاثر و اندوه فراوان شد. رحلت این خادم صادق مردم و نظام را به محضر مقام معظم رهبری، دوستان، همکاران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خدمات خالصانه ایشان، ذخیره گرانبهایی برای فردای قیامت باشد.

خدمات وی در زمینه ساخت مسکن و بازسازی مناطق آسیب دیده ماندگار است

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در پیامی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و یادآور شد: خدمات ایشان در زمینه‌های ساخت مسکن، بازسازی مناطق آسیب دیده از حوادث و کمک به مدیریت روستایی و دهیاری‌ها ماندگار است.

مهدی جمالی نژاد خاطرنشان کرد: درگذشت مرحوم مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و از استانداران باسابقه و مدیران اجرایی سخت کوش عرصه عمران و آبادانی پس از عمری تلاش و خدمت شبانه روزی، موجب تأثر و تألم فراوان شد. از خداوند متعال برای آن مرحوم در جوار رحمت الهی، آرامش و غفران واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سازمان بهزیستی برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسألت دارد

رئیس سازمان بهزیستی هم در پیامی، درگذشت مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت و یادآور شد: برای آن عبد صالح خدا و یار و یاور سازمان بهزیستی در نهضت ساخت مسکن مددجویان در روستا‌ها و شهر‌های کوچک، آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان خاصه خانواده محترم و داغدار ایشان صبر و شکیبایی توأم با سلامتی مسألت دارم.

قبادی دانا بیان کرد: مجموعه مدیران و پرسنل سازمان بهزیستی کشور، یاد و خاطره مرحوم مهندس تابش در همراهی، همدلی و همکاری در تامین مسکن مددجویان و بازسازی مسکن آسیب دیدگان از سیل، زلزله و بلایای طبیعی را هرگز از یاد نخواهند برد و بی تردید خدمات ارزشمند و مجاهدت شبانه روزی مرحوم تابش، صدقه جاریه و باقیات الصالحات بی پایان برای آن سفر کرده در سرای باقی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بهزیستی بنیاد مسکن رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازماندگان سازمان بهزیستی تسلیت گفت علیرضا تابش آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت