Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:08:33 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۴۸۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

یحیی گل محمدی در فاصله دو فینال بزرگ تا دستیابی تیمش به افتخاری تاریخی قرار دارد و امیدوار است امشب برابر تراکتور به بردی ارزشمند دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل تراکتور در این فصل (بازی رفت لیگ و سوپرکاپ) با برتری شاگردان یحیی گل محمدی همراه بوده است، اکنون این تیم به دنبال یکی از ارزشمندترین پیروزی‌های خود مقابل این حریف قدرتمند تبریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس که سابقه حضور روی نیمکت تراکتور را نیز در کارنامه دارد، در شرایطی که تیمش با اختلاف دو امتیازی در صدر جدول و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل قرار دارد، امیدوار است با حفظ این اختلاف امتیازی در نهایت موفق شود سرخ‌ها را به پنجمین قهرمانی پیاپی و خودش نیز دومین قهرمانی لیگ دست یابد.

 

حامد لک در درون دروازه پرسپولیس حاضر خواهد بود. بعد از حواشی اتفاقات رقم خورده در تبریز و در جدال با ماشین سازی، او که اکنون با شانزده کلین شیت به عنوان فردی برترین گلر فصل دست یافته، امیدوار است مقابل تیم اسبق خود به یک کلین شیت ارزشمند دیگر دست یابد و همانند دو بازی قبلی موفق به حفظ دروازه‌اش برابر نماینده تبریز شود.


خط دفاعی پرسپولیس نیز با کمترین تغییر همراه خواهد بود و تنها به جای سیامک نعمتی مصدوم، مهدی شیری در پست تخصصی دفاع راست حاضر می‌شود. فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی پرسپولیس و وحید امیری در سمت چپ دیگر بازیکنان این پست از سوی یحیی گل محمدی برای مقابله با حریف خواهند بود.

در خط میانی نیز پرسپولیس با ترکیب احمد نوراللهی و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی و  مهدی ترابی و احسان پهلوان در پست وینگر برابر حریف حاضر خواهند شد. نوراللهی و پهلوان نیز سابقه حضور در تراکتور را دارند و این روزها در اوج آمادگی به دنبال موفقیت برابر خط میانی حریف هستند. نکته جالب توجه ایجاد تغییراتی در خط میانی با غیبت امید عالیشاه و مصدومیت کمال کامیابی نیا است.

در خط حمله پرسپولیس و یحیی گل محمدی بار دیگر با زوج موردعلاقه هواداران یعنی شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر پا به زمین خواهد گذاشت. مهدی عبدی با صلاحدید کادرفنی در این بازی نیمکت نشین شده تا آنها برای جریان بازی نیز پلان‌هایی برای دستیابی به دروازه محمدرضا اخباری داشته باشند.

 

با این شرایط یحیی گل محمدی در این دیدار روی نیمکت تیمش نیز سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، مهدی عبدی، امید عالیشاه را به عنوان چهره‌های مطرح و قابل اعتنای تیمش خواهد داشت و باید دید در جریان بازی چه استراتژی برای سود بردن از آنها دنبال خواهد کرد.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک
محمدحسین کنعانی زادگان
فرشاد فرجی
وحید امیری
مهدی شیری
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
مهدی ترابی
احسان پهلوان
عیسی آل کثیر
شهریار مغانلو

تراکتور پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی سرمربی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای مصاف با سپاهان اصفهان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد؛

اوسمار ریسک می‌کند یا بیرو به چارچوب برمی‌گردد؟

گقته می‌شود علیرضا بیرانوند به این بازی مهم و حساس رسیده به ترکیب اصلی قرمزها بازخواهد گشت. با احتمال ضعیف‌تر شاید امیررضا رفیعی در دقیقه نود در ترکیب ابتدایی قرمزهای پایتخت قرار بگیرد. اگر بیرانوند به ترکیب برگردند شاید نسبت به بازی قبل این تیم با آلومینیوم در اراک، یک تا سه تغییر را در ترکیب اصلی سرخ‌ها اتفاق بیفتد.

همان مدافعان میانی همیشگی در ترکیب اصلی

ضعف دفاعی و اشتباهات عجیب زوج گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در برخی لحظات بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، بعید است آن‌ها مقابل سپاهان فیکس نباشند. در سمت چپ خط‌دفاعی عبدالکریم گزینه معتمد اوسمار در این پست است و جدال او با رامین رضاییان جالب خواهد شد. باتوجه به محرومیت دانیال، اوسمار باید از بین وحدت و فرجی یکی را انتخاب کند که هر کدام ریسک مخصوص خود را دارد. وحدت بعد از حدود یک ماه مصدومیت برگشته و فرجی در اراک نمایش خوبی نداشته اما شانس وحدت بیشتر خواهد بود.

پرسپولیس میانه‌زمین را با سپاهانی‌های سابق می‌بندد

به‌نظر نمی‌رسد زوج سروش رفیعی و مسعود ریگی دست‌خوش تغییر شود و این دو هافبک باید مقابل تیم سابق‌شان جنگ وسط زمین را ببرند. باوجود آن زخم عمیق روی آشیل پای اورونوف مثل بازی‌های قبل در این پست بازی می‌کند و نقطه امید سرخ‌ها در فاز حمله است. همچنین علی‌رغم نمایش نه‌چندان جالب مهدی ترابی در برابر آلومینیوم اراک، انتظار می‌رود وی در این بازی در فاز تهاجمی پرسپولیس یک وزنه موثر باشد.

عیسی آل‌کثیر خیلی‌زود به سپاهان رسید

چنانچه امید عالیشاه به بازی امروز برسد بازهم شاید فیکس نشود و احتمالاً یک بازیکن از زوج محمد خدابنده‌لو و وحید امیری به‌جای وی بازی خواهند کرد که به‌نظر می‌رسد شانس محمد خدابنده‌لو بیشتر باشد. برای پست مهاجم گزینه دیگری به‌غیر از عیسی آل‌کثیر وجود ندارد که باید مقابل تیم سابق خود در نیم‌فصل اول در کنار اوستون اورونوف مهاجم آماده این‌روزهای پرسپولیسی‌ها بدرخشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 749585

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب