Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: هم اکنون حدود ۳۵۰ قلاده سگ در کمپ نگهداری سگ‌های بلاصاحب نگهداری شده و بیش از ۱۵۰ قلاده آن عقیم سازی شده اند.

امینی با اشاره به اینکه رفتار سگ‌های ولگرد وحشیانه‌تر از قبل شده است، افزود: از ابتدای امسال حملات سگ‌های ولگرد در سطح شهر به سرو صورت شهروندان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین حملات این سگ‌ها به زنان در سطح شهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه افراد گزیده شده واکسن هاری دریافت کرده اند، اذعان کرد: افزایش آمار سگ گزیدگی احتمال وجود بیماری هاری را افزایش و با مشاهده یک نمونه مثبت، موجب بروز معضل در سطح شهر خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سگ های ولگرد عقیم سازی مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد

قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا و تداوم تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمت نفت در  معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت‌) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگرچه بازارها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد. 

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • زنده گیری ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد