Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این چهره فرهیخته و مدیرفعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگر‌های مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجاگذاشت. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی درگذشت مرحوم «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت یار صدیق محرومان و دردمندان و خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم مهندس علیرضا تابش، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگر‌های مهم خدمتگزاری از جمله به عنوان استاندار کردستان، گیلان و خوزستان و در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت که در یاد‌ها باقی خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.   بیشتر بخوانید:  تسلیت رئیس جمهور منتخب در پی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی   انتهای پیام/  برچسب ها: روحانی علیرضا تابش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روحانی علیرضا تابش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد