Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت علیرضا تابش، رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

هنوز باور نداریم خون دل در فراق ابدی نازنینی بر زبان قلم جاری می‌کنیم، که دوستی با او، مایه مباهات بود و مصاحبت با او موجب شکوفایی و در خلوت تلخ خویش، خاطرات شیرین آن عزیز سفر کرده را مرور می‌کنیم؛ تا آرام آرام باور کنیم میعادگاه ابدی ما، سرای آخرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت مدیر متعهد و توانمند، فردی خدوم و انقلابی جناب آقای مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که عمر شریف خویش را در خدمت به محرومان و حضور در مناطق کم برخوردار و حضور در میدان بحران‌های طبیعی برای رفع آلام مردم در سراسر کشور سپری نمود، موجب تأسف و تألم خاطر عمیق شد.

مهندس علیرضا تابش از جمله مدیران جهادی، کاردان و سختکوشی بود که در دوران مسئولیت خویش همواره منشاء و اثر خالصانه در خدمت به شهروندان محروم از داشتن سرپناه، مناطق دور و کم برخوردار کشور و زلزله و سیل زدگان کشوربود.

زحمات و آثار ارزشمند تلاش‌های ایشان در سنگر مدیریت و در مسیر خدمت به شهروندان برای همیشه در اذهان مردم شریف در مناطق مختلف ایران به نام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند و ان شاء الله خداوند متعال آن مرحوم را در جوار رحمت خویش قرین آمرزش و آرامش قرار دهد.

ضمن همدردی، خود را شریک این اندوه بزرگ می‌دانم و فراق ابدی آن مرحوم را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم آن مرحوم، کارکنان بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

بیشتر بخوانید: رییس بنیاد مسکن در پی ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی بنیاد مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بنیاد مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی راه و شهرسازی علیرضا تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد وحیدی روز شنبه، در پی درگذشت تالم بار نخبه علمی اهل مازندران، زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی، در پیامی این ضایعه را به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان، تسلیت گفت.

متن پیام دکتر وحیدی بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

مصیبت درگذشت ناگهانی و تالم بار شادروان سید اسماعیل نصرالهی، جوان نخبه ملی و استانی اهل مازندران که برغم معلولیت جسمی، موفقیت مهم کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی در کنکور سال ۱۴۰۲ را بدست آورد، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب شد.

به همین مناسبت، مصیبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش، دکتر سید احمد نصراللهی را که در حادثه گاز گرفتگی به مشیت الهی رضایت دادند، به خانواده محترم و معزی، جامعه فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان مازندران تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن پوینده و رحیل راه علم، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مادر آن زنده یاد، که در حادثه گازگرفتگی آسیب دیده اند، شفا و صحت کامل مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور