Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@14:34:26 GMT

رویای این روزهای بوفون

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۳۱۸

رویای این روزهای بوفون

دروازه‌بان تیم فوتبال پارما می‌گوید رویای همراهی تیم تحت‌هدایت روبرتو مانچینی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.

به گزارش مشرق، جان‌لوئیجی بوفون که در این تابستان پس از ۲۶ سال به پارما بازگشت تا در سن ۴۳ سالگی فوتبالش را در این تیم ایتالیایی در سری B دنبال کند، می‌گوید که رویای همراهی تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد، این در حالی است که جان‌لوئیجی دوناروما با درخششی که در یورو ۲۰۲۰ داشت، به نظر می‌رسد دروازه‌بان اول آتزوری در جام جهانی قطر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: مانچینی در تیم ملی ایتالیا کاری فوق‌العاده انجام داده است و در سن ۴۳ سالگی هرگز نخواهم گفت که "من اینجا هستم، مرا به تیم ملی دعوت کنید" اما به لطف جام جهانی می‌توانم رویای حضور در این رقابت‌ها را داشته باشم.  

بیشتر بخوانید:

بازگشت بوفون به میادین با پیراهن پارما

وی افزود: به غیر از این، چرا بازی می‌کنم؟ قطعاً برای اینکه پارما را به سری A بازگردانم و سپس؟ تقریباً مطمئن هستم که مانچینی مرا به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد کرد، او مردان و گروه خود را دارد اما من باید بدانم که برای ادامه رویاپردازی یک جام جهانی وجود دارد.

دروازه‌بان پیشین یوونتوس همچنین درباره قهرمانی آتزوری در یورو ۲۰۲۰ خاطرنشان کرد: من بازی فینال را در خانه کنار فرزندانم تماشا کردم و چه بازی لذت‌بخشی بود. دیدن بازیکنان ایتالیا که لبخند می‌زدند زیبا بود، آن هم پس از گریه‌ کردن‌شان بابت ناکامی در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با شکست مقابل سوئد. من هم پس از آن بازی در سن‌سیرو گریه کردم.

وی همچنین در تمجید از دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا که در مرحله نیمه‌نهایی و دیدار فینال یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی مقابل‌ تیم‌های اسپانیا و انگلیس درخشان ظاهر شد، گفت: دوناروما فوق‌العاده بود، نه‌ تنها به خاطر مهار توپ‌هایی که داشت، بلکه به خاطر مدیریت کردن تمامی لحظات دشواری که وجود داشت. او بهتر از هر دروازه‌بان دیگری در یورو ۲۰۲۰ بود و امروز در دروازه‌بانی مرجعی جهانی است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو دوناروما تیم ملی فوتبال ایتالیا جانلوئیجی بوفون جام جهانی2022 دروازه بان جام جهانی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تصویب قانونی در گرجستان که به موجب آن تمام سازمان‌های مدنی این کشور تحت عنوان «عنصر بیگانه» شناخته خواهند شد، ده‌ها هزار نفر را در اعتراض به خیابان‌های پایتخت این کشور کشاند.

در این قانون، دلیل این برچسب، «دریافت حمایت مالی از منابع فرامرزی» عنوان شده است. با توجه به مقاومت و سرسختی دولت، به نظر می‌رسد که گرجستان در آستانه یکی از بحران‌های وخیم سیاسی چند دهه اخیر خود قرار دارد.

به نوشته رویترز، این تصمیم که حزب حاکم گرجستان موسوم به «رویای گرجی» به‌رغم مخالفت رییس جمهور، اپوزیسیون، جامعه مدنی و عملاً تمام جامعه بین‌الملل اتخاذ کرده، قانونی جنجالی و به شکافی عمیق بین طرفین درگیر منجر شده است و هر کدام مصمم به اتمام کار هستند!

در روزهای اخیر خیابان‌های تفلیس شاهد تظاهرات گسترده و مستمر معترضان با شعار «بله به اروپا، نه به قانون روس» بوده‌اند. تا پیش از دیشب، معترضان تجمع بحرانی برگزار نکرده بودند اما شرایط تغییر کرد. اعتراضات عمدتاً تحت رهبری جوانان و تشکل‌های دانشجویی اداره می‌شود. اپوزیسیون نامحبوب گرجستان هم به نظر راضی به حمایت پشت پرده از معترضان است. تا اینجای کار، حوادث اندکی گزارش شده اما شمار معترضان رو به افزایش است.

پارلمان اروپا هفته گذشته خواستار اعمال تحریم علیه رهبران گرجستان از جمله «بیدزینا ایوانیشویلی» نخست وزیر اسبق و بنیانگذار حزب رویای گرجی شد.

کد خبر 6092023

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد