Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مصطفی آزادبخت» روز یکشنبه در نشست خبری اعضای ستاد مقابله با کرونا استان همدان، افزود: برنامه ها و جشن های مرتبط با عید غدیر باید حتما در فضای باز و حداکثر با حضور ۷۰ نفر و رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی گفت: درهمین ارتباط از عموم مردم مومن و ولایی استان همدان درخواست می کنیم که برای پیشگیری از شیوع بیماری ضمن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، بر نحوه اجرای مصوبات ستاد ملی برای برگزاری مجالس و آیین ها نیز نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان افزود: تعامل و هم افزایی بسیار خوبی میان مسئولان و مدیران اجرایی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا وجود دارد به نحوی که معاون وزیر بهداشت در جلسه اخیر ستاد ملی از مدیریت مطلوب استان همدان در زمینه مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

آزادبخت گفت: برای مدیریت ویروس کرونا تاکنون ۹۱ ستاد استانی با ۹۰۱ مصوبه برگزار شده و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۰ جلسه در راستای مهار این ویروس جدای از جلسات ستاد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روند اجرای پروتکل های بهداشتی در استان کاهشی است، افزود: ۹۹ درصد عامل ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان حضور در دورهمی های خانوادگی و تجمعات است که این نشان دهنده عادی شرن شرایط به عنوان یک زنگ خطر جدی در این استان است.

آزادبخت تصریح کرد: بهترین راهکار برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا همراهی مردم در اجرا و رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی است که البته تسریع روند واکسیناسیون افراد نیز به عنوان یک عامل مهم و موثر همچنان در دستور کار مدیران اجرایی استان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی و بیش از نیاز برای استان تامین شده است، از مردم خواست با ثبت نام در سامانه پیش بینی شده در موعد مقرر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا عید سعید غدیرخم پروتکلهای بهداشتی همدان استانداری همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عید سعید غدیرخم پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا عید سعید غدیرخم پروتکلهای بهداشتی همدان استانداری همدان استان همدان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران