Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:59:07 GMT

ناظم الشریعه: به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۸۸۰

ناظم الشریعه: به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص بازی امروز این تیم برابر لیتوانی در تورنمنت تایلند، گفت: همانطور که همه می‌دانند در هر تورنمنتی اولین بازی مشکلات و سختی‌های خودش را دارد. جدا از انجام بازی تدارکاتی بعد از دو سال دوری از مسابقات، امروز برابر لیتوانی که میزبان جام جهانی فوتسال نیز هست، ظاهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیتوانی تیم فیزیکی خوبی بود. در اولین گام سعی کردیم هماهنگی لازم را بین بازیکنان ایجاد کنیم.

وی افزود: در هر صورت بازیکنان امروز خیلی خوب برابر لیتوانی ظاهر شدند و با هوش بالا توانستند برنامه‌های مدنظر کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند. با توجه به زمان کمی که داشتیم، به نتیجه دلخواه رسیدیم. در نیمه دوم نیز سعی کردیم از تمام پتانسیل تیم استفاده کنیم. به بازیکنان باتجربه استراحت دادیم و نیروهای جوان را وارد زمین مسابقه کردیم.

ناظم الشریعه که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرد است، ادامه داد: به دنبال کار دفاعی و هماهنگی لازم بین بچه‌ها بودیم. در این دیدار از تمام ۱۵ بازیکن استفاده کردیم و فقط یک دروازه بان بازی نکرد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: از نتیجه بازی راضی هستم و فکر می‌کنم شروع خوبی در این تورنمنت داشتیم. البته نباید بقیه حریفان را دست کم بگیریم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و مهمترین هدف ما در این تورنمنت، ابتدا هماهنگی و بعد کسب نتیجه است.

کد خبر 5265373 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال محمد ناظم الشریعه تایلند المپیک 2020 توکیو فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک توکیو تکواندو قایقرانی جواد فروغی کاروان ورزش ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها

به گزارش “ورزش سه”، فرزند احد قولی‌لاله، هوادار تیم  تراکتور که در بازی قبلی خانگی تراکتور برابر ذوب‌آهن به شکلی تلخ درگذشت،  امروز تماشاگر ویژه بازی تیم تراکتور است.

او که در روزهای گذشته با همدردی مالک و بازیکنان تیم تراکتور در منزل شخصی خود مواجه شده بود، امروز در عکس تیمی بازیکنان هم حضور داشت.

بازیکنان تراکتور در حالی که پیراهن شماره ۱۲ را به او اهدا کردند، او را در عکس تیمی خود نیز جای دادند.

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!