Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز گفت: با اجرای پروژه یکپارچه‌سازی پایش سامانه اعلام حریق در مراکز بهره‌برداری و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز، گامی مؤثر برای بهبود و ارتقای ایمنی در این منطقه برداشته شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمد کامل با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در منطقه 4 عملیات انتقال گاز برای تحقق اهداف بلندمدت حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی)، اظهار کرد: ایجاد این سیستم نقش کلیدی در مهار به‌موقع حوادث آتش‌سوزی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از اهداف آرمانی در اچ‌اس‌ئی را به صفر رساندن حوادث و آسیب‌های ناشی از کار دانست و افزود: بی‌شک تحقق این مهم در گرو تعیین اهداف راهبردی است که با توجه به نیازهای صنعت انتقال گاز تعریف می‌شود.
مدیر منطقه 4 عملیات انتقال گاز، ایجاد سامانه کنترل و پایش مرکزی همه اخطارهای سیستم اعلام حریق در مراکز بهره‌برداری و ایستگاه‌های تقویت فشار گاز و مجتمع شهید باقری در قالب مراکز کنترل تجمیع شده را از مهم‌ترین دستاوردهای اجرای این پروژه دانست و گفت: با اجرای این پروژه ضمن رصد و پایش کلی سامانه اعلام حریق در هر مرکز، در صورت وقوع هرگونه حادثه، مکان‌یابی آتش‌سوزی و شناسایی دقیق محل حادثه با کمترین زمان ممکن میسر می‌شود.
کامل با تأکید بر ضرورت تلاش برای ارتقای سیستم‌های ایمنی، افزود: ایمنی سیستم در کاهش حوادث فرآیندی و غیرفرآیندی بسیار تأثیرگذار است و به تبع آن در حفظ و اعتلای منابع مالی و نیروهای انسانی اهمیت دارد.
وی همچنین با تأکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به اولویت و ارزش‌های اچ‌اس‌ئی از سوی سازمان و کارکنان آن، تصریح کرد: این منطقه عملیاتی به‌منظور حفظ و بهبود سلامت جسم و روان کارکنان خود تلاش می‌کند و مؤثرترین اقدام در این زمینه را ارتقای فرهنگ اچ‌اس‌ئی می‌داند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 4 عملیات انتقال گاز اعلام حریق اچ اس ئی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

«آنتونی بلینکن» در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»