Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@00:20:07 GMT

تاریخ اکران برنده نخل طلای «کن» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۲۰۷۴

تاریخ اکران برنده نخل طلای «کن» مشخص شد

کمپانی «نئون» پخش کننده فیلم «تیتان» در آمریکا تاریخ اکران این فیلم برنده جایزه نخل طلا را روز یک اکتبر امسال اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، تاریخ اکران فیلم «تیتان» اثری که چندی پیش جایزه نخل طلای کن را دریافت کرد، در آمریکا اعلام شد.

کمپانی «نئون» که پخش کننده فیلم «تیتان» در آمریکا است، تاریخ اکران این فیلم برنده جایزه نخل طلای کن را روز یک اکتبر امسال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «تیتان» را ژولیا دوکورنو کارگردانی کرده است، در این فیلم آگاتا روسل و وینسنت لیندون نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

«تیتان» دومین ساخته دوکورنو است، این کارگردان جوان فرانسوی پیش از این با اولین اثر خود یعنی فیلم ترسناک «خام» به جشنواره «کن» آمده و توانسته بود جایزه فیپرشی این فستیوال را دریافت کند.

ژولیا دوکورنو کارگردان زن ۳۷ ساله فرانسوی با دریافت جایزه نخل طلا توانست بعد از جین کمپیون به دومین کارگردان زن تاریخ سینما مبدل شود که این جایزه باارزش را از آن خود کرده است.

کد خبر 509635

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره کن فیلم فیلم سینمایی سینمای جهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تاریخ اکران جایزه نخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنده های دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی

امتداد - اسامی برندگان دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی،اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این قرعه کشی راس ساعت ۱۰ صبح روز گذشته در  شرکت پرداخت الکترونیک سداد ویژه دارندگان همه کارت های بانکی کشور و دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک ملی ایران برگزار شد.

به برندگان خوش شانس این قرعه کشی در بخش دستگاه های کارتخوان ملی ۱۰ جایزه یک میلیارد تومانی اهدا می شود.همچنین برندگان بخش دارندگان کارت های بانکی کشور نیز ۹۵ جایزه ۱۰ میلیون تومانی دریافت می کنند.

دومین مرحله قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد پخش شده است.

اسامی برندگان دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنده های دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی
  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها مشخص شد
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • «گیج گاه» برنده جایزه نتپک شد
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • اعتراف یک کارگردان: من از نزول خوارها پول می‌گرفتم تا...
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • گزارش جنگ غزه نیویورک تایمز برنده پولیتزر ۲۰۲۴ شد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید