Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:17:10 GMT

۶۹ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۲۲۷۱

۶۹ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شد

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۲ آزمایش کرونا در خراسان‌جنوبی انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه با این آزمایش‌ها ۶۹ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌جنوبی شناسایی شده است، بیان‌کرد: از این تعداد ۲۴ نفر مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۰ نفر مربوط به نهبندان، سه نفر سربیشه، ۲۲ نفر زیرکوه، یک نفر درمیان و چهار نفر نیز از شهرستان قاین و پنج نفر نیز از طبس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به اینکه ۲۷۹ نفر در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی به علت بیماری تنفسی بستری هستند، ادامه‌داد: مجموع آزمایش‌های انجام شده از ابتدای شیوع کرونا ۶۵ هزار و ۸۶۵ تست و آزمایش بوده است و طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۸۵ نفر ترخیص شده‌اند.

وی یادآور شد: با فوت یک نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در خراسان‌جنوبی به ۹۴۵ نفر رسیده است.

کد خبر 5265356

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا آمار کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر عکس استانها نماز عید قربان گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا ایلام عید غدیر خم خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر عامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی،خراسان شمالی،خراسان جنوبی،مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری افزود: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد