Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهران بردیده _ خواننده محلی فارس _ درباره این هنرمند فقید گفت: ایشان برای نخستین بار سبک تمبک نوازی حسین تهرانی که سبک نوین و علمی نواختن این ساز بود را وارد شیراز کردند و لقب پدر تمبک پدر شیراز را به خود اختصاص دادند. ایشان شاگردان بسیار بزرگی چون علی توللی که در آمریکا فعالیت دارد و با هنرمندان زیادی در آنجا همکاری داشته را تربیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اغلب نوازندگان تمبک شیراز از شاگردان ایشان بوده‌اند.

او ادامه داد: استاد مولایی سال‌ها رهبری ارکستر فرهنگ و هنر را بر عهده داشته است. مرحوم استاد منوچهر مولایی توجه بسیاری به حفظ و اشاعه موسیقی محلی شیراز و فارس داشت و از معدود هنرمندان شیرازی بود که با بزرگان موسیقی ایران از جمله غلامحسین بنان، فرهنگ شریف، فضل الله توکل، جلیل شهناز، پرویز یاحقی، حسن ناهید، رضا ورزنده، محمودی خوانساری، انوشیروان روحانی، همایون خرم، مهرداد کاظمی و… همکاری داشته است.

این هنرمند همچنین تصریح کرد که مراسم تشییع مرحوم مولایی صبح فردا (دوشنبه) چهارم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 616621 برچسب‌ها موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم

مربی تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان را مستحق کسب سه امتیاز در دیدار با تراکتور عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد نوازی پس از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در تبریز گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها خوب بازی کردند. باید می‌بردیم، اما پیش نیامد و قسمت نبود.

مطهری: می‌خواستیم استقلال را ببریم؛ تساوی هم راضی‌کننده است

وی ادامه داد: در تمام بازی‌ها جنگیده‌ایم و تا الان نتیجه گرفته‌ایم و بالای جدول هستیم. از این به بعد هم تلاش می‌کنیم، هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود.

مربی استقلال درباره قضاوت پیام حیدری گفت: خوب بود و بد نبود. شاید فکر می‌کنم در یکی دو صحنه اشتباه داشت ولی کارشناسان باید نظر بدهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد