Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی تا ۱۵ مردادماه خبر داد.

کریم جشنی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خراسان رضوی، اظهار کرد: به دلیل درخواست‌های هنرمندان و شرایط کرونایی، با موافقت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خراسان رضوی تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنرمندان برای ثبت‌نام در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی می‌توانند به دبیرخانه این جشنواره، واقع در بوستان ملت، مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، اتاق ۱۰۷ مراجعه و فرم شماره چهار را تکمیل کنند و به دبیرخانه تحویل دهند؛ همچنین متقاضیان می‌توانند در فضای مجازی به صفحه انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی مراجعه کنند و فرم بارگذاری شده مربوطه را پرینت بگیرند، تکمیل کنند و برای مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان ارسال نمایند. 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی تصریح کرد: تا کنون بیش از ۶۰ گروه تئاتر از سراسر استان در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی ثبت‌نام به عمل آوردند و امیدوارم که امسال بتوانیم جشنواره پرباری را با حضور حداکثری اصحاب فرهنگ و هنر در سطح استان داشته باشیم و کمبودهای سال گذشته را جبران کنیم. در این راستا از اساتید و هنرمندان جوان دعوت می‌کنم که در جشنواره تئاتر استان شرکت کنند تا بتوانیم نمایندگان خوبی را به عنوان برگزیده به جشنواره تئاتر فجر معرفی کنیم‌.

جشنی ادامه داد: با موافقت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و معاونت هنری این اداره‌کل، روز سه‌شنبه دومین جلسه را در رابطه با انتخابات هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که جشنواره تئاتر استان و انتخابات انجمن‌ هنرهای نمایشی را همزمان با یکدیگر پیش ببریم تا بتوانیم از یک انجمن قدرتمند، با مشارکت و خرد جمعی، جشنواره پرباری را برگزار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری تئاتر جشنواره تئاتر استانی جشنواره تئاتر خراسان رضوی انجمن هنرهای نمایشی مهلت ارسال آثار جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی از راهیابی فیلم کوتاه «مدرسه آنالوگ» به بخش بین المللی جشنواره رشد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سعید فوداجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ از بین 3 هزار و 700 اثر ارسالی از 119 کشور جهان در پنجاه و سومین دوره جشنوراه بین‌المللی فیلم رشد جزو منتخب‌ها شد.

وی افزود: این اثر به بخش بین‌المللی این رویداد راه یافت و در حال پخش در عرصه ملی و بین‌المللی است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان جنوبی یادآور شد: کارگردان این اثر احسان عمیدیان و تهیه‌کننده آن محسن سروریان بوده و این فیلم از تولیدات حوزه هنری خراسان جنوبی و محصولی از مرکز فیلم جوان سوره است.

به گفته وی محتوای این فیلم کوتاه در زمینه معلمی فداکار در زمان کرونا است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی