Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کا رو رفاه اجتماعی در توئیتر خود نوشت: ایام‌ عید است و وقت #خبر_خوب کاری از جنس کارستان! بدهی بعضا چند ده ساله دولتها به صندوق های بازنشستگی برای بار دوم پس از سال ۹۹ با واگذاری سهام شرکت‌های دولتی در دولت به تصویب رسید. سهم سازمان تامین اجتماعی ٨٩ صندوق کشوری ٣٠و صندوق روستاییان هزار میلیارد تومان است #یک_گام_جلوتر

به گزارش فارس یکی از مشکلات اصلی دولتها بدهی به صندوق تامین اجتماعی و صندوقهای بازنشستگی است که دولتها معمولا با واگذاری شرکتهای قابل واگذاری این بدهی را تسویه می‌کنند که البته برخی کارشناسان گویند، انحصار شرکت‌داری از دولت به موسسات عمومی مثل سازمان تامین اجتماعی منتقل می‌شود که به ناکارامدی اقتصاد می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بدهی دولت بازنشستگی تامین اجتماعی شرکت های دولتی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری