Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:33:19 GMT

علت خاموشی برق غرب تبریز قطعی‌های حفاظتی است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۲۶۶۶

علت خاموشی برق غرب تبریز قطعی‌های حفاظتی است

بر اساس این اطلاعیه با توجه به کمبود در بخش تولید انرژی، شرکت توانیر تکالیفی مبنی بر اعمال خاموشی در بخش توزیع ابلاغ و شرکت‌های توزیع را ملزم به رعایت سقف پیک تعیین شده کرده است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز به رغم میل باطنی، نسبت به برنامه‌ریزی خاموشی‌های بابرنامه اقدام کرده است که از طریق وبسایت شرکت و سایر شبکه‌های مجازی قابل دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه شرکت توزیع برق تبریز تاکید شده است: چنانچه در شبکه‌، شاهد خاموشی‌های نامتعارف و خارج از برنامه باشیم، علت آن قطعی‌های حفاظتی و سایر عوامل طبیعی خواهد بود.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه هرگونه خاموشی با برنامه از طریق سامانه‌های ۱۲۱ و اپلیکیشن برق من و وبسایت www.toztab.ir اطلاع‌رسانی می‌شود؛ اعلام شده است: جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند خاموشی چندساعته‌ منطقه‌ غرب تبریز به علت ایراد در رله‌های حفاظتی بوده و در منطقه‌ی شهید تجلایی نیز مصرف بیش از حد انرژی باعث سوختن کلید فیوزهای حفاظتی شده که سریع نسبت به تعویض و افزایش قدرت آنها اقدام شده است.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق تبریز ضمن پوزش از خاموشی‌های اعمال شده در شبکه از مردم فهیم آذربایجان خواسته شده با رعایت و کاهش مصرف در ساعات اوج (۱۲ تا ۱۸)، شرکت توزیع را در ارائه‌ خدمات مطلوب یاری کنند.

برچسب‌ها تبریز انرژی برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز انرژی برق شركت توزيع نيروی برق تبریز انرژی برق شركت توزيع نيروی برق شرکت توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود

ایسنا/گلستان شرکت آب منطقه‌ای گلستان اعلام کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و ورود سیلاب به سد گلستان، بخشی از آب این سد از ساعت ۱۶ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رهاسازی می‌شود.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای گلستان آمده است: با توجه به بارش‌های مناسب و قرار داشتن سد در آستانه سر ریزی ، به منظور مدیریت حجم آب مخزن برای چهارمین مرحله در سال آبی جاری، رها سازی آب سد امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

بر این اساس، رهاسازی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف بهره برداران مجاز حاشیه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

در این اطلاعیه از مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود خواسته شده از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است