Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب آهن و سپاهان در شرایطی به مصاف هم می‌روند که این دیدار برای هر دو حکم مرگ و زندگی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دو تیم سپاهان و ذوب آهن امشب در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند و دربی حساس اصفهان را برابر هم برگزار می‌کنند.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم در حساس‌ترین شرایط قرار دارند و سه امتیاز این بازی برایشان از نان شب واجب‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل در فاصله دو امتیازی پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و امتیاز از دست دادن در بازی امروز می‌تواند به منزله از دست رفتن شانس قهرمانی برای این تیم باشد و برای همین سپاهان در این دیدار برای کسب سه امتیاز دست به هر کاری می‌زند.

از سوی دیگر ذوب آهن هم اوضاع خوبی در جدول ندارد و فاصله سه امتیازی با سایپا نقطه امنی برای این تیم محسوب نمی‌شود و لغزش در این مسیر در هفته جاری می‌تواند کار را در هفته پایانی به جاهای باریک بکشاند و برای اطمینان از ماندن در لیگ نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد و از همین رو بازی حساسیت مضاعفی از یک دربی معمولی اصفهان دارد و باید دید کدام تیم دست پر خارج می‌شود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال سه امتیاز ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس