Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@08:46:58 GMT

بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۲۹۲۶

بهترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان یحیی گل‌محمدی و محرم نویدکیا ۱۸۰ دقیقه حساس و سرنوشت ساز را در تهران و اصفهان خواهند داشت. پرسپولیس دو بازی با تراکتور و پیکان را در پایتخت برگزار خواهد کرد و سپاهان ابتدا در نقش جهان به مصاف ذوب آهن می‌رود و بعد در ورزشگاه آزادی رودرروی استقلال قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع حالتهای موجود برای اتمام لیگ برتر، ۷۶% پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می‌کنند و ۲۴% سپاهان را در صدر جدول قرار می‌دهند اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند تا یک هفته مانده به پایان فصل، جشن قهرمانی را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کنند و البته شانس زیادی برای رسیدن به این هدف ندارند.

پرسپولیس از شش قهرمانی لیگ برتری اش، نیمی را در هفته پایانی جشن گرفته و نیم دیگر را زودتر از اتمام مسابقات. در لیگ اول و هفتم، قهرمانی به شکلی دراماتیک رقم خورد و در لیگ هجدهم نیز پیروزی مقابل پارس جنوبی، قرمزها را صدرنشین نگه داشت. اما در لیگهای شانزدهم، هفدهم و نوزدهم شاگردان برانکو و یحیی، به شکلی مقتدرانه لیگ را فتح کردند.

* قهرمانی پرسپولیس؛ چهار حالت و ۲۲.۲ درصد
برای بازیهای امروز لیگ برتر (پرسپولیس و سپاهان) ۱۸ حالت موجود است و ۴ تا حکم به قهرمانی پرسپولیس می‌دهد. برای رقم چنین حالتی، ابتدا قرمزها باید تراکتور را شکست دهند و این پیش فرض رقم خوردن چنین وضعیتی است و بدون آن، قهرمانی به دست نخواهد آمد. اگر برتری پرسپولیس با تساوی یا شکست سپاهان همراه شود، قهرمانی پرسپولیس قطعی خواهد شد. (این البته دو حالت است اما نباید فراموش کرد که در جدول احتمالات باید مسئله تفاضل گل را هم اعمال کرد که در این حالت دو برابر می‌شود)

* صدرنشینی سپاهان؛ سه حالت و ۱۶.۶%
طلایی پوشان امیدوارند که لغزش پرسپولیس، قهرمانی را به آنها هدیه کند. سرخپوشان پایتخت در سه حالت، امشب صدرنشینی را به سپاهان واگذار خواهند کرد و باید توجه کرد که پیش فرض چنین اتفاقی، عدم پیروزی پرسپو‌لیس و پیروزی سپاهان است: ۱. باخت پرسپو‌لیس و پیروزی سپاهان (تفاضل به نفع سپاهان)، ۲. باخت پرسپو‎لیس و پیروزی سپاهان (تفاضل به نفع پرسپو‌لیس) و ۳. تساوی پرسپولیس و پیروزی سپاهان (تفاضل به نفع سپاهان). اگر پرسپو‌لیس مقابل تراکتور مساوی کند و سپاهان با نتیجه ای ضعیف تر از ۳-۰ ذوب آهن را شکست دهد، صدرنشین پرسپو‌لیس خواهد ماند.

* صدرنشینی پرسپولیس بدون قهرمانی؛ ۱۱ حالت و ۶۱.۱%
محتمل ترین اتفاق برای امشب فوتبال ایران، ادامه روند موجود است. از بین ۱۸ حالت موجود، ۱۱ تا حکم به ادامه صدرنشینی پرسپو‌لیس بدون کسب قهرمانی می‌دهد. اگر پرسپو‌لیس پیروز شود، قطعا و با هر حالتی جایگاه نخست را حفظ خواهد کرد اما در صورت تساوی یا شکست هم می‌تواند جایگاهش را نگه دارد. اگر پرسپولیس ببازد، تساوی یا شکست سپاهان نیز به سود قرمزها خواهد بود و اگر مساوی کند، دوباره تساوی یا باخت سپاهان صدرنشینی پرسپو‌لیس را تضمین می‌کند. در حالتی خاص، مساوی پرسپولیس اگر با برد یک یا دو گله سپاهان همراه شود، بازهم این تیم را صدرنشین خواهد کرد.

* چند نکته:
* ۸۴ درصد احتمال دارد که پرسپولیس امروز صدرنشین لیگ برتر بماند.
* در صورت پیروزی هر دو تیم، شانس قهرمانی سپاهان به حدود ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت.
* اگر پرسپو‌لیس اختلاف تفاضل گل را یکی دیگر افزایش دهد و مقابل پیکان به تساوی برسد، سپاهان برای قهرمانی باید ۴ گل به استقلال بزند.
* ۷۸ درصد احتمال دارد که پرسپولیس امروز قهرمان لیگ برتر نشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان پرسپولیس سپاهان پرسپو لیس اگر پرسپو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

ویه را به اخراج امید عالیشاه در این دیدار اشاره کرد و گفت: فوتبال دارای اهداف زیادی است و همان هم این ورزش را جذاب می کند. اینها جزیی از شرایط بازی است. در بازی توانستیم میانه میدان را کنترل کنیم اما پاس های آخر که می توانست ما را به گل برساند اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس درباره فرصت سوزی این تیم و اینکه آیا شجاعت بردن در بازی امروز را داشتند گفت: ما بازی رو جلو را در برنامه داشتیم شانس هایی هم داشتیم. بازی های بزرگ مقل دیدار با سپاهان و استقلال این شکلی است و رسیدن به نتیجه واقعا سخت است. ما اصلا نتیجه بازی تراکتور و استقلال را امروز دنبال نمی کردیم و دنبال نتیجه گیری خودمان بودیم. فشار روی حریف در زمین سپاهان نشان می دهد چقدر دنبال برد هستیم.

خبرنگاری از گواردیولا در مصاحبه اش که عنوان کرده بود «فکر کنید آخرین بازی شماست و فردایی وجود ندارد» یاد کرد. ویه را در پاسخ به او که آیا او چنین احساسی را از بازی امروز تیمش داشت گفت: بگذارید من هم با یک مثال شروع کنم. اگر قرار است شانس تعیین کننده قهرمان باشد دو تیم در برزیل خیلی به آن اعتقاد دارند و باید قهرمان شوند اما اینگونه نیست. ۶ شانس بیشتر از ۵ شانس است اما ما تا آخر ادامه می دهیم.

او افزود: می دانم هواداران مثل ما ناراحت هستند. هواداران واقعی پرسپولیس دیدند بازیکنان با قلب خود بازی کردند و تلاش کردند.

ویه را درباره عدم نتیجه گیری سرخپوشان پایتخت در بازی های حساس و همچنین بازی نامتوازن چند مهره نظیر سروش رفیعی در طول فصل تصریح کرد: با نظر شما درباره رفیعی موافق نیستم. اتفاقا سروش در کارهای تاکتیکی که خواسته بودیم خیلی کمک کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس تاکید کرد: بازی های فشرده ای داریم که باید مدام خودمان را زیباترین کنیم و به سفر برویم. شاید ریتم بازی را نتوانیم نگه داریم. بازیکنان کارهای خودشان را خیلی خوب انجام دادند.

ویه را درباره نبودن سوپرمن برای نتیجه گیری این تیم گفت: در هر بازی شرایط خود را نسبت به آن دیدار می سنجیم. مثلا سپاهان در پشت دفاع آسیب پذیر است‌. روی آن هم کار کردیم اما سپاهان با بازی پرفشار واکنش نشان داد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حالا بازی با نساجی است و باید برای آن دیدار آماده شویم.

اوسمار در پایان در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس قهرمان می شود گفت: اگر دست من باشد پرسپولیس همیشه قهرمان است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند