Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@16:32:44 GMT

سلطان مرغ بوشهر بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۲۹۷۷

سلطان مرغ بوشهر بازداشت شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری 2 فرد سودجو خبر داد که باعث اخلال 135 میلیارد ریالی در بازار مرغ شده بودند. ناطقان: سرهنگ حیدر سوسنی  اظهار کرد: با توجه به کمبود، گرانی و نوسانات قیمت بازار مرغ، شناسایی اخلال گران در عرضه و قیمت گذاری کاذب  بازار مرغ در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در پی تلاش‌های تخصصی و پلیسی، فرد سودجویی در حوزه بازار مرغ در سطح استان شناسایی شد که ضمن ارتباط با برخی مرغداران اقدام به خرید گسترده مرغ با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب کرده بود.



به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر،متهم دستگیر شده به صورت سازمان یافته در ارتباط و هماهنگی با برخی مرغداران درحوزه عرضه خارج از شبکه، اقدام به خرید گسترده مرغ از مرغداران با قیمت بالاتر از قیمت مصوب کرده و بدون مجوز به استان های فارس، خوزستان و کهگیلویه‌وبویراحمد منتقل می‌کرد.

 وی عنوان کرد: این اخلالگر بازار مرغ، همدستی داشت که وی نیز شناسایی و با مجوز مقام قضایی دستگیر شد

عضو شورای تامین استان گفت: اسناد و مدارک موجود بیانگر نقش این دو متهم  در التهاب و اخلال  بازار مرغ به علت خروج بدون مجوز  و سازمان یافته مرغ به خارج از استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مستندات  کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی به انتقال بدون مجوز 600 تن مرغ خارج از شبکه توزیع در  4 ماه گذشته و اخلال  135میلیارد ریالی در شبکه توزیع اعتراف کردند.

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه  هر دو متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند تصریح کرد:تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سلطان مرغ ، بوشهر ، بازداشت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سلطان مرغ بوشهر بازداشت بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرک بنفشه خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: با دریافت اخباری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق به صورت عمده در یکی از محله‌های حسین آباد راه آهن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۳۸ بنفشه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: مأموران پس از شناسایی محل دپوی سیگار خارجی و اخذ دستور از مقام قضائی به آنجا اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف سیگار قاچاق در "کامیون یخچالدار" (+عکس) مصرف دخانیات سالانه جان 8 میلیون نفر را می‌گیرد

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات