Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور سرپرست فرمانداری شهرستان شادگان جلسه ستاد کرونا و شورای سلامت و امنيت غذايی شادگان که در سالن جلسات فرمانداری اين شهرستان برگزارشد ، با اشاره به در کمین بودن موج پنجم کرونا در سراسر کشور اظهار کرد: مردم شادگان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خطرات بسیار بالای کرونا دلتا، افزود: مردم باید نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را با جدیت بیشتری مدنظر قرار دهند و در این راستا تدابیر ویژه‌ای از سوی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شادگان برای مقابله با پیک پنجم کرونا در این شهرستان پیش بینی شده و به زودی به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
 
سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: بیمار مبتلا به کرونا باید از اعضای خانواده و دوستان و همکاران خود فاصله بگیرد زیر این ویروس دلتا به راحتی قابل انتقال بین افراد است و بیمار حتی قبل از مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته باید خود قرنطینگی را مورد توجه قرار دهد.

صبری پور در پایان تاکید کرد: مردم این شهرستان باید به صورت جدی نسبت به استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در دورهمی‌ها و تجمع‌ها پایبند باشند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس فرمانداری شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است