Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب وارد سنندج شد و در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما خواهان آرامش و آسایش مردمان این خطه هستیم و در راستای خدمت رسانی به این منطقه تلاش خواهیم کرد. استان کردستان همواره مدافع استقلال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به جریانات اخیر خوزستان خطاب به معاند و دشمنان که در صدد اغتشاش در کشور هستند گفت: ناامنی و حل نشدن مسائل و مشکلات کشور اهداف دشمنان ایران است، ولی با هوشیاری ملت، این خواسته آنان محقق نمی‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم فریب این جنجال‌ها و فریب و دروغ‌ها را نخواهند خورد و نظام در کنار مردم با فائق آمدن بر مشکلات جواب یاوه گویی‌های دشمنان را خواهند داد.

بازدید از مناطق استقرار نیرو‌های سپاه در منطقه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور، بازدید از تلاش‌های نیرو‌های سپاه در عرصه خدمات اجتماعی و دیدار با خانواده‌های شهدا و روحانیون از مهمترین برنامه‌های سردار سلامی بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • مورایس: مراقبت ایرانی‌ها از جنبه‌های اخلاقی را تحسین می‌کنم
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی