Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کادر فنی تیم کشتی فرنگی جوانان ترکیه پس از برگزاری تمرینات مشترک با فرنگی کاران جوان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در نامه‌ای از فدراسیون کشتی قدردانی کرد که متن این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم فدراسیون کشتی ایران برگزاری اردوی مشترک بین تیم‌های ملی کشتی جوانان فرنگی ایران و ترکیه در بین تاریخ‌های ۱۹ تیرماه الی ۳ مردادماه که در مجموعه ورزشی فدراسیون کشتی برگزار شد هم برای ورزشکاران هم برای مربیان ما بسیار مفید و موثر بود و بدینوسیله تشکر و قدردانی خودمان را بابت تمام زحماتی که به صورت شبانه روزی جهت تأمین موارد لازم در اردو و همچنین از مربیان و ورزشکاران تیم ایران و عوامل اجرایی در رأس آن ریاست فدراسیون کشتی، اعلام می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شاءالله برگزاری چنین فعالیت‌های دوستانه‌ای سبب ایجاد همکاری‌های بیشتر در بین فدراسیون ایران و ترکیه خواهد شد.
به امید دیدار در اردو‌های مشترک دیگر.

شرف تفنگ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ترکیه
حامدی ارسلان مربی ارشد
اسماعیل ٱزن مربی
محمد تورگوت مربی
چلبی بایر مربی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود

استاندار اردبیل گفت: قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف همچون کشتی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و تقدیر از پهلوانان و قهرمانان وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی در آئین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که به‌میزبانی اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و این وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: سال گذشته جمعی از اهالی استان اردبیل با مقام معظم رهبری دیدار داشتند که رهبر انقلاب در آن دیدار فرمودند که اردبیل و خاندان صفوی در انسجام‌بخشی و هویت ملی و در ترویج مذهب حسینی در ایران نقش بسیار ویژه‌ای را ایفا کرده‌اند.

عاملی ادامه داد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است و در همین راستا راه‌اندازی جام صفوی یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران است.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

کد خبر 748011

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است