Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@22:51:20 GMT

پرداخت پاداش دربی از جیب فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۳۵۵۲

پرداخت پاداش دربی از جیب فرهاد مجیدی

به گزارش پندار آنلاین : فرهاد مجیدی امروز پاداش پیروزی استقلال برابر پرسپولیس را به بازیکنان پرداخت کرد.فرهاد مجیدی مدتی است از جیبش به بازیکنان استقلال پاداش می دهد و در این بین سرمربی آبی ها برای پیروزی در دربی مبلغ 50 میلیون تومان پاداش برای هریک از اعضای تیم در نظر گرفت.

فرهاد مجیدی امروز پاداش پیروزی در دربی را به اعضای تیمش پرداخت کرد تا آبی ها با روحیه ای خوب خود را آماده بازی با نفت مسجد سلیمان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که مدیران استقلال پولی به بازیکنان و اعضای این تیم پرداخت نمی کنند، پرداخت پاداش باعث محبوبیت فوق العاده مجیدی بین اعضای تیم شده است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی دربی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سخنگوی صنعت برق به پرمصرف‌ها هشدار داد. مدیرعامل توانیر از مدیریت بیش از ٦٠ درصد مصرف برق کشور به کمک کنتور‌های هوشمند خبر داد که دو میلیون و ٤٠٠ هزار مشترک خانگی را تحت پوشش دارد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان در برنامه گفت و گوی ویژه خبری گفت: باتوجه به اینکه مصرف مشترکان باید رصد شود در استان قزوین کنتور‌های هوشمند نصب شد و در حال حاضر پیک مصرف ما ۸۰۰ مگاوات است بیش از ۵۰۰ مگاوات با همین کنتور‌های هوشمند رصد می‌شود. تعداد کنتور‌های هوشمند نصب شده بیش از ۲۸ هزار دستگاه است که به حدود ۳۰ هزار دستگاه خواهد رسید و امیدواریم که تا فصل اوج مصرف بیش از ۷۵ درصد برق مصرفی با این کنتور‌ها پایش شود.
اینانلو گفت: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها هم مجهز به کنتور هوشمند شده اند. بر اساس مصوبه هیات دولت احتمال زیاد از ۱۵ خرداد ساعت کار ادارات دولتی تغییر پیدا خواهد کرد. باتوجه به اینکه در ساعات آغازین روز هوا خنک‌تر است و در نیمه شمالی کشور این مساله بیشتر مشهود است این تغییر ساعت می‌تواند در کاهش مصرف برق تاثیر گذار باشد.
وی تصریح کرد: مراکز درمانی از مصوبه لزوم کاهش مصرف مستثنی است، اما بقیه دستگاه‌ها از ۳۰ درصد تا ۷۰ درصد باید این مصوبه را در نظر داشته باشند. در بخش صنعت هم جابجایی روز مدیریت مصرف برق را خواهیم داشت. در بخش کشاورزی هم بر اساس ابلاغ شرکت آب منطقه‌ای پنج ساعت مدیریت مصرف خواهیم داشت.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق اظهار کرد: مشترکان خانگی بر اساس برنامه ابلاغ شده به دو دوره زمانی تقسیم شده که در ماه‌های گرم سال که از خرداد تا شهریور است مصرف ماهیانه هر مشترک حدود ۳۰۰ کیلووات ساعت است و در بقیه ماه‌ها این الگو ۲۰۰ کیلووات ساعت در نظر گرفته شده است. خوشبختانه ۸۳ درصد از مشترکان خانگی الگوی مصرف را رعایت کرده بودند.
وی در ادامه گفت: در ماه‌های گرم سال محاسبه نرخ قیمتی به صورت پلکانی خواهد بود. در پله‌های بالای ۷۵۰ کیلووات ساعت که در استان ما هم به ندرت از این نوع مشترکان داریم قرار است افزایش قیمت قابل توجهی صورت بگیرد. مشترکینی که به هر صورت کاهش مصرف داشتند مشمول طرح‌های بخشودگی و پاداش شدند. برای مشترکان مختلف برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است. مشترکان دولتی حتما رصد خواهند شد که کاهش مصرف را داشته باشند. با مشترکان صنعتی هم برای تعطیل در یک روز وسط هفته هماهنگ خواهد شد که بجای آن روز جمعه کار کنند. برای مشترکان تجاری هم در ساعات میانه روز برای مدیریت مصرف هماهنگ خواهد شد. به منظور پایداری سراسری شبکه توزیع برق طی روز‌های آینده خبر‌هایی به اطلاع خواهد رسید.
اینانلو اظهار کرد: از مشترکان خودتامین هم برق تولیدشده مازاد خریداری خواهد شد. در بخش صنعت بخصوص مبنایی برای قطع برق وجود دارد البته این به شرط همکاری است. صنایع باید تعطیلی یک روز را رعایت کنند. ما برای حفظ پایداری شبکه گاهی ناگزیر به قطع برق صنایعی هستیم که همکاری نمی‌کنند. در بخش کشاورزی چاه‌هایی که پمپاز آب انجام می‌دهند طبق پروانه صادرشده شرکت آب منطقه‌ای ۱۹ ساعت در شبانه روز است که ۵ ساعت باید خاموش باشند. طبق الگوی کشت سازمان جهادکشاورزی قطعا با این ساعت آبیاری نیاز‌ها برآورده خواهد شد و کاهش مصرف برق خللی در امر تولید ایجاد نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: کولر‌های گازی شش تا هفت برابر بیشتر از کولر‌های آبی برق مصرف می‌کنند و در صورت استفاده زیاد از کولر‌های گازی باتوجه به نرخ پلکانی قطعا با ارقام بسیار بالا مواجه خواهند شد. اوج مصرف از ساعت ۱۹ تا ۲۳ است که مشترکان می‌توانند استفاده از وسایل برق را مدیریت کنند و به غیر این ساعت منتقل کنند. مشترکانی که احساس می‌کنند در شرایط مصرف و هزینه‌های برق امکان هدررفت وجود دارد باید از کارشناسان راهنمایی بگیرند.
اینانلو گفت: قوانین خوبی در زمینه حاکمیتی برای استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر تدوین شده است. در همین راستا صنایع می‌توانند قسمتی از برق مصرف خود را با استفاده از نیروگاه‌های کوچک مقیاس جبران کنند. استان ما بهترین موقعیت برای استفاده از انرژی خورشیدی را دارد. پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی هم به خانواده‌ها اختصاص داده شده است. نهاد‌های حمایتی هم در این زمینه بسیار خوب وارد شده اند.
وی اظهار کرد: مشترکان در سال گذشته هم از پاداش‌های کاهش مصرف برخوردار شدند که تا دو هزار تومان برای هر کیلووات ساعت پاداش در نظر گرفته بودیم که ده برابر نرخ هزینه بود این پاداش به صورت بستانکاری در صورتحساب مشترکان محاسبه می‌شد. در استان ما بیش از ۳۸ میلیارد تومان در سال گذشته پاداش پرداخت کردیم. ما به وعده‌ای که داده بودیم عمل کردیم.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گفت: باتوجه به احتمال افت ولتاژ یا خاموشی به مشترکان توصیه می‌کنیم که حتما از محافظ استفاده کنند. در صورت وقوع رخداد برای وسایل برق در اثر قطعی برق مشترکان می‌توانند به امور مربوطه و مدارک خود را ارائه کنند و شرکت بیمه پس از بررسی، قسمتی از خسارت را پرداخت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟