Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه اعلام کرد که داوطلبان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی می‌توانند در آزمون‌های وکالت و کارشناسان رسمی این مرکز به رایگان ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه اعلام کرد:

«متقاضیان اخذ پروانه وکالت یا کارشناسی رسمی سال ۱۴۰۰ که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا سازمان بهزیستی کشور هستند، می­توانند با مراجعه به سایت ضمن ثبت اطلاعات خود از پرداخت هزینه آزمون معاف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ثبت اطلاعات از دوم مرداد آغاز شده و تا ششم همین ماه ادامه دارد.

آزمون­‌های وکالت و کارشناسی رسمی با مشارکت بیش از صد هزار نفر برگزار می‌­شود. طبق روال مرسوم، داوطلبان برای حضور در این قبیل آزمون­‌ها بایستی هزینه‌­های آزمون را پرداخت کنند. مرکز وکلا به منظور دسترس‌­پذیرتر کردن وکالت و کارشناسی رسمی برای اقشار کم­تر برخوردار جامعه و همچنین به منظور رعایت عدالت در دسترسی افراد به شغل، این امتیاز را برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی درنظر داشته است که هیچ­گونه­ هزینه‌­ای از ابتدا تا انتهای فرآیند آزمون پرداخت نکنند.

آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ روز جمعه ۱۹ شهریورماه برگزار خواهد شد و مجری آن سازمان سنجش و آموزش کشور است.

گفتنی است سال گذشته نیز مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای شرکت در آزمون­‌های مرکز وکلا و همچنین مصاحبه‌­های صورت گرفته پس از موفقیت در مرحله اول آزمون، وجهی پرداخت نکردند».

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز وکلای قوه قضاییه آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه کمیته امداد امام خمینی سازمان بهزیستی کمیته امداد مرکز وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند