Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره لیورپول گفت تنها راه جدایی او از این تیم و پیوستنش به رئال مادرید برای کار با مورینیو، این بوده که برای جدایی فشار بیاورد و بنابراین این اتفاق نیفتاد. 

رنجرز، تیم استیون جرارد امروز در دیداری دوستانه به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. در طول دوران فوتبال، استیون جرارد با پیشنهادات زیادی مواجه بود اما لیورپول همیشه اصرار بالایی داشت تا او را نگه دارد زیرا او معنای خاصی برای هواداران این تیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2010، لیورپول موفق نشد در بین تاپ فور قرار بگیرد و باید دوباره ترکیب خود را بازسازی می کرد. ژوزه مورینیو از مربیانی بود که چندین بار در چلسی و رئال مادرید برای خرید استیون جرارد تلاش کرد. به گزارش میرر، استیون جرارد در این مورد گفت:

فکر می کنم حتی اگر پیشنهادات چلسی پیش نیامده بود، زمانی که مورینیو حدودا سال 2010 برای خرید من اقدام کرد، شاید شما به عقب نگاه کنید و فکر کنید: تصور کن برای یک یا دو سال برای رئال مادرید بازی کنی. تصور کن در لیگ قهرمانان برای مورینیو بازی کنی. این واقعا تجربه ای باورنکردنی بود. البته که بود اما این اتفاق نیفتاد. اساسا رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم. این تنها راه جدایی من و پیوستن به رئال مادرید بود. 

اولین بار در سال 2005 بود که آینده استیون جرارد در لیورپول به نظر مبهم می رسید. آنها در فینال معروف استانبول قهرمان اروپا شدند اما مذاکرات برای تمدید قرارداد جالب پیش نمی رفت. همچنین رافائل بنیتس تنها 12 ماه بود که سرمربی لیورپول شده بود و استیون جرارد نمی دانست نظر او در مورد ادامه کار با او چیست. جرارد قبلا در گفتگو با اسکای گفته بود:

واقعیت این است که سال 2005 نمی دانستم با بنیتس قرار است بمانم یا بروم. صحبت های رافا با من طوری بود که "می دانم مدیر برنامه ات با چلسی و رئال مادرید در تماس است". در آن زمان شک داشتم و فکر می کردم شاید رافا مرا بفروشد تا تیم را با این پول بسازد. پیشنهاد چلسی 37.5 میلیون پوند بود. در آن زمان این رقم بسیار بالایی بود اما در حال حاضر زیاد به نظر نمی رسد. 

استیون جرارد همچنین اعتراف کرده بود بابت بازی زیر نظر مورینیو وسوسه شده بود اما خوشحال است که در لیورپول ماند:

مورینیو بخش بزرگی از افکار در مورد جدایی من بود. بخشی از من ناپخته به ایده پیوستن به چلسی فکر می کرد اما حالا اصلا پشیمان نیستم که در لیورپول ماندم زیرا لیورپول باشگاهی است که عاشق آن هستم و کار درست همین بود. 

استیون جرارد همچنین از شایعات حضورش روی نیمکت اورتون در ماه های گذشته غافلگیر شده و گفته بود:

واقعا نمی دانم علاقه ای وجود داشته یا فقط شایعات رسانه ها بوده است اما حضور من در اورتون، هرگز رخ نخواهد داد.  

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است برترین های قرن با مجتبی محرمی: آندرانیک اسکندریان الگوی من بود؛ ناصر محمدخانی همان کارهای مسی را می کرد کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس عجیب اما واقعی پس از 49 سال؛ آمریکا روز اول المپیک را بدون مدال به پایان رساند واژه کیه لینی وارد دایره لغات زبان آلمانی شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استیون جرارد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس