Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:00:59 GMT

نبود آرد برخی از نانوایی های لامرد را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۳۹۰۴

نبود آرد برخی از نانوایی های لامرد را به تعطیلی کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، چند روزی است که تعدادی از نانوایی‌ها در لامرد تعطیل هستند و در پی آن صف‌های طولانی مقابل واحدهای نانوایی باز تشکیل شده است.

معاون فرماندار لامرد در گفتگو با خبرنگار مهر، یکی از دلایل اصلی تعطیلی نانوایی‌ها را نبود آرد در نانوایی دانست و گفت: افزایش پخت نان خانگی در لامرد نیز یکی دیگر از دلایل تعطیلی نانوایی‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پیشاهنگ، از تخلف چندین نانوایی در لامرد و برخورد با آنان خبر داد و گفت: برای این چند نانوایی متخلف، طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

وی ضمن درخواست از تمامی نانوایی‌ها نسبت به پخت نان با کیفیت در لامرد گفت: آرد همه نانوایی‌ها تأمین شده و از امروز نباید مشکل خاصی داشته باشند و باید طبق روزهای قبل به پخت نان خود ادامه دهند.

کد خبر 5265526

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی پخت نان لامرد فرمانداری لامرد ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل نماز عید قربان ایلام شیوع کرونا عید غدیر خم نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند

یک دستگاه خودرو تیبا به دلیل واژگونی دچار حادثه شد که در آن چهار نفر مصدوم شدند و یکی از سرنشینان فوت شد. - اخبار استانها -

سیدحسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، اظهار داشت: عصر روز گذشته به دنبال اعلام یک حادثه رانندگی در محور هرابرجان – توتک، تیم‌‌های امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه که در 10 کیلومتری توتک رخ داد، یک دستگاه خودرو تیبا دچار واژگونی شده بود و سرنشینان آن دچار حادثه شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد از اعزام دو کد امدادی اورژانس به محل حادثه خبر داد و افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان حادثه در پی شدت جراحات جان خود را از دست داد.

طباطبایی تصریح کرد: چهار سرنشین دیگر این حادثه هم توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد