Web Analytics Made Easy - Statcounter

مایندگی ایران در ژنو در پاسخ به نیوزویک: گروهک منافقین کماکان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده ،اما غرب تلاش می کند این گروهک را تطهیر کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجله نیوزویک به مناسبت برگزاری نشست فرقه تروریستی منافقین   در تاریخ ۱۹ تیر ماه  ۱۴۰۰، در گزارش به قلم دیوید برننان (DAVID BRENNAN) ، با بررسی سوابق و عملکرد تروریستی گروهک منافقین تلاش کرده از زبان عناصر وابسته به این گروهک به اتهامات وارده به منافقین پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رابطه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو با ارسال مطلبی جهت نشریه نیوزویک تاکید کرده گروهک منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده ودر ترور دانشمندان هسته ای ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.
متن بیانیه نمایندگی کشورمان در ژنو که توسط رایزن این نمایندگی به نیوزویک ارسال شده به قرار زیر است:
بهرام حیدری  رایزن نمایندگی دائم  جمهوری اسلامی ایران در ژنو، برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در تاریخ 19 تیرماه 1400 را نشان دهنده عمق انحطاط سیاسی امریکا و ورشکستگی سیاسی و اخلاقی مخالفان جمهوری اسلامی ایران دانسته که به راحتی فریب چنین فرقه تروریستی منفور و رقت انگیز که مرتکب جنایات تروریستی نظیر ترور، بمب گذاری و خرابکاری شده و جان هزار نفر از ایرانیان را گرفته اند، را می خورند.

رایزن نمایندگی ایران در ژنو افزود: منافقین ماهیت تروریستی خود را  کماکان حفظ کرده و به انجام ترورها در داخل ایران از جمله ترور دانشمندان ایرانی در تبانی با رژیم اسرائیل ادامه داده است. با این حال  آمریکا و اتحادیه اروپا تلاش کرده اند که ماهیت تروریستی این فرقه تروریستی را  نادیده گرفته و تطهیر کنند و از آن به عنوان  اهرم فشاری علیه ایران استفاده کنند .

رایزن نمایندگی ایران در ژنو همچنین اتهامات وارده علیه اسد الله اسدی(دیپلمات ایرانی زندانی در بلژیک) را رد کرده و این اتهامات را بسیار دور از حقیقت دانسته است .وی اتهام زنی‌ها علیه اسد الله اسدی را توطئه ای طراحی شده از جانب گروهک منافقین و برخی سرویسها دانسته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منافقین ژنو نیوزویک گروهک منافقین ایران در ژنو حفظ کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت
  • اعزام ۱۱ رایزن بازرگانی به آفریقا/ خط منظم هوایی باید ایجاد شود
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است