Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال المپیک ۲۰۲۰ با برگزاری چهار بازی به اتمام رسید که نمایندگان‌ آسیا در متن آن بوده و به دو برد و دو باخت دست پیدا کردند.

ژاپن در گروه نخست با نتیجه دو بر یک از سد مکزیک گذشت تا با ۶ امتیاز صدرنشین شود و راهش را برای رسیدن به مرحله بعد هموار کند. تاکفوسا کوبو و ریتسوا دوان، دو بازیکن تیم ملی بزرگسالان سامورایی‌ها گلزنان این تیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکزیک در ۲۲ دقیقه پایانی با یک بازیکن کمتر بازی کرد و یک گل هم به ثمر رساند. مکزیک در حال حاضر با سه امتیاز تیم دوم جدول است. فرانسه و آفریقای جنوبی هم با سه و صفر امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در گروه دوم کره جنوبی جشنواره گل به‌راه انداخت. این تیم با نتیجه چهار بر صفر رومانی را در هم کوبید تا شرایط گروه را پیچیده کند. در حال حاضر هر چهار تیم گروه دوم سه امتیازی هستند و کره به خاطر تفاضل بهتر صدرنشین است. تیم‌های هندوراس، نیوزلند و رومانی هم در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند. رومانی در دقیقه ۴۵ و زمانی که با یک گل به خودی عقب بود ۱۰ نفره شد تا کره از این فرصت استفاده کند و در دقایق پایانی نیمه دوم فاصله را بیشتر کند.

در گروه سوم اسپانیا به سختی با تک گل میکل اویارزابال در دقیقه ۸۱ از سد استرالیا عبور کرد و با چهار امتیاز به صدر جدول راه پیدا کرد. استرالیا نیز با تحمل اولین شکست سه امتیازی ماند و بالاتر از آرژانتین در رده دوم قرار گرفت. بعد از آلبی سلسته سه امتیازی مصر با یک امتیاز قعرنشین است.

در گروه چهارم هم تیم فوتبال آلمان با نتیجه پرگل سه بر ۲ به سختی از سد عربستان سعودی گذشت. آلمان‌ دو بار پیش افتاد اما هر بازی نماینده آسیا کار را به تساوی کشاند تا اینکه فلیکس اودوخای در دقیقه ۷۵ و در حالی که آلمان ۱۰ نفره بود گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند. ندیم امیری، بازیکن فارسی‌زبان آلمان مانند بازی اول موفق به گلزنی شد. با این برد آلمان‌ها سه امتیازی شدند و در رده سدوم جای گرفتند. عربستان هم با صفر امتیاز قعرنشین ماند و از دور مسابقات کنار رفت. در این گروه برزیل و ساحل عاج با چهار امتیاز اول و دوم هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کره جنوبی رومانی آلمان عربستان سعودی آلمان بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو رومانی ژاپن عربستان سعودی کره جنوبی سه امتیازی سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا