Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رضاپور سردره در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح خسارت های وارده طوفان روز شنبه به پارسیان گفت: طوفان روز گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان به شهرستان پارسیان خسارت زده است. بیشترین خسارت در حوزه کشاورزی، گلخانه ها و همچنین تاسیسات برق وارد شده است.

فرماندار پارسیان در ادامه با اشاره خسارت طوفان به شهر پارسیان گفت: خسارت به مبلمان شهری، منازل مسکونی و تجاری وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاپور سردره از صبر و حوصله مردم شهرستان پارسیان تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به شدت طوفان و تخریب تاسیسات برق و ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت و پرسنل برق شهرستان توانستیم در ساعت اولیه برق اکثر مناطق شهری و روستایی را وصل نمائیم و فقط دو روستا مانده است که امیدواریم تا ساعتی دیگر این روستاها هم برقدار شوند.

فرماندار پارسیان گفت: طبق بازدید و بررسی های اینجانب و کارشناسان ستاد مدیریت بحران و پرسنل ادارات در ساعات اولیه بعداز طوفان و همچنین امروز صبح از مناطق حادثه دیده در بعضی از نقاط مشخص شده است که باید بیشتر از هر چیزی استاندارد سازی و مقاوم سازی را اولویت قرار دهیم تا خدای نکرده متحمل خسارات مالی و جانی نشویم.

رضاپور از مردم شریف شهرستان خواست، با توجه به قطعی برق و افت ذخیره سازی آب در مخازن از شهروندان تقاضا میشود در صرف جویی آب دقت بیشتری کنند تا مخازن به حد مطلوبی آب ذخیره نمایند و با فشار بیشتری به تمام نقاط شهر و روستا انتقال داده شود

کد خبر 5265589

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پارسیان خسارت طوفان ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان اردبیل نماز عید قربان ایلام شیوع کرونا عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان

محمد کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: طوفان و تندباد اخیر بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها و شبکه برق استان خسارت زد که بیشترین خسارت‌ها با ۵۵۰ میلیارد ریال مربوط به زیرساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم است.

وی افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تامین و توزیع بهینه برق خصوصا در جزیره قشم بهره‎ می‌گیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در جزیره قشم را حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیر‌های فشار متوسط و فشار ضعیف را ۳۵۳ عدد اعلام کرد.

کریمی گفت: ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و طوفان خسارت دید که نیرو‌های عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان افزود: شهرستان بندرلنگه و سپس مناطق برق ناحیه یک بندر عباس و بندرخمیر هم در رتبه‌های بعدی میزان خسارت شامل سقوط و خسارت پایه و ترانس قرار دارند که بیشتر آن ترمیم و جایگزین شده است.

کریمی گفت: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل به‌ویژه در قشم و بندرلنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

وی افزود: نیرو‌های عملیاتی با مشارکت کم‌نظیر مردم در بندرلنگه در شرایطی سخت و زمینی باتلاقی ۳۰ اصله پایه چوبی نصب کردند و بعد از تلاش ۴۸ ساعته شبکه روستای حسینیه این شهرستان برقدار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • سامانه بارشی جدید با طوفان و رعد و برق شدید وارد شیراز شد
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان