Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور عصر یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان اینکه مسوولین شهرستان باید پیگیر اعتبارات ملی و استانی حوزه خود باشند، اظهار داشت: اعتبارات باید در جای خود و بر اساس اولویت ها هزینه شود که مهمترین اولویت ما برای امسال راه روستایی و تامین آب شرب است.

وی اضافه کرد: اعتبارات سال گذشته به صورت قطره چکانی بوده که در بعضی از ادارات ۱۰ درصد و در بعضی نیز تا ۴۰ درصد توانستند تخصیص بگیرند که در عملکرد ما در حوزه عمرانی تاثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم پور گفت: با تلاش مدیران اقدامات خوبی در حوزه های مختلف با دست خالی انجام شده که هنر مدیریت این است که از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببریم و بازخوردها را در خدمت به مردم ببینیم.

وی با اشاره به تحریم های ظالمامه، شیوع ویروس کرونا و شرایط بد اقتصادی کشور اضافه کرد: علارغم تلاش دولت برای افزایش درآمدها سال گذشته درآمدها به حداقل رسید و براین اساس هم اعتبارات نیز کاهش یافت اما برنامه ریزی خوبی انجام شد.

فرماندار شهرستان بانه یاد آور شد: باتوجه به کاهش درآمدهای دولت در سال گذشته بسیاری از طرح های فرهنگی و هنری تحت تاثیر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انجام هر تست کرونا ۳۵ میلیون ریال هزینه دارد، اظهار داشت: سال گذشته ۲۰ هزار تست کرونا در بانه انجام شده که هزینه های زیادی را بر دولت تحمیل کرده و علاوه بر این بستری بیماران نیز به صورت رایگان انجام شد.

رستم پور اضافه کرد: علارغم مشکلاتی که به لحاظ اعتباری داشتیم در زمینه آب اقدامات خوبی انجام شده و شرایط پایداری ایجاد کردیم.

وی اظهار داشت: سال گذشته از محل اعتبارات استانی ۲۳۰ میلیارد ریال به ساخت سد عباس آباد اختصاص یافت اما برای رفع نواقص این سد نیاز به ۳۷۰ میلیارد ریال دیگر داریم که پیگیری های لازم در این زمینه انجام می شود.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به اینکه تقسیم بندی اعتبارات بر اساس نیاز انجام شده و دستورالعمل متوازن نیز وجود دارد گفت: به همه اعلام شده که براساس چهارچوب عمل کنند و شرایط خوبی در بحث تقسیم اولیه وجود دارد و طبق واقعیت های موجود تصمیم گیری می شود.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب‌ها کردستان اعتبارات بانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اعتبارات بانه کردستان اعتبارات بانه سال گذشته انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال از این خسارت مربوط به جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در شهرستان‌های بردسکن، بجستان، تربت حیدریه، رشتخوار، کلات، خوشاب، مشهد، کوهسرخ و گناباد بوده است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی میزان خسارت وارده به این حوزه را بسیار محدود اعلام کرده بود، بیان کرد: بر اساس اعلام فرمانداران، خسارت سیلاب و بارش‌های هفته گذشته در شهرستان‌های مختلف استان با باغ‌ها و مزارع، افزون بر هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: جمعه گذشته نیز در پی شکسته شدن سد و بندهای کشاورزی در زیر کوه قاین خراسان جنوبی آب وارد برخی روستاهای جنوبی شهرستان خواف شد.

عباسی افزود: خوشبختانه فرمانداری به سرعت با استفاده از ماشین آلات راهداری مسیر سیلاب را تغییر داده و سدی در برابر ورود آب به بخش‌های کشاورزی ایجاد کرد ولی باز هم برخی مزارع در شهرستان خواف با نفوذ محدود آب دچار خسارت جزیی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری