Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@19:26:06 GMT

نساجی - استقلال/ گزارش زنده

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۴۶۲۹

نساجی - استقلال/ گزارش زنده

تیم های استقلال و نساجی با هم بازی می کنند

استقلال و نساجی در استادیوم وطنی به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: لیگ خلیج فارس / هفته 29
بازی: نساجی - استقلال
تاریخ: یک شنبه 3 مرداد
زمان: ساعت 21:15
مکان: ورزشگاه شهید وطنی
تیم داوری:  بیژن حیدری – سعید علی نژادیان – علیرضا ایلدرم- حامد رنجبر صولتی                                

گل ها: -

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ترکیب نساجی: سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جانملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی

سرمربی نساجی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال:  رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

گزارش زنده با شروع بازی به روز رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..
فرم بازی

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است برترین های قرن با مجتبی محرمی: آندرانیک اسکندریان الگوی من بود؛ ناصر محمدخانی همان کارهای مسی را می کرد کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس عجیب اما واقعی پس از 49 سال؛ آمریکا روز اول المپیک را بدون مدال به پایان رساند واژه کیه لینی وارد دایره لغات زبان آلمانی شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال صربستان که آخرین بار در المپیک لندن حضور داشته است، با سرمربی کارکشته و نام آشنای خود ایگور کولاکوویچ به دنبال صعود به المپیک است. آنها برای رسیدن به این مقصود باید نتایج درخشانی در لیگ ملتهای والیبال کسب کنند.

ایران در اولین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال ساعت 3:30 دقیقه بامداد سوم خرداد ماه به مصاف صربستان خواهد رفت به همین منظور نگاهی به این تیم می اندازیم.

تیم والیبال صربستان در حال حاضر با 253 امتیاز در رتبه نهم رنکینگ جهانی قرار دارد. این تیم در منطقه‌ای قرار دارد که اگر این رتبه را حفظ کند می تواند از طریق رنکینگ راهی المپیک شود. سرمربیگری این تیم بر عهده ایگور کولاکوویچ مونته‌نگرویی است که چندین سال هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشته و به خوبی والیبال ایران را می شناسد.

*عملکرد ضعیف در سالهای گذشته:
تیم ملی والیبال صربستان علی رغم داشتن ستاره های زیاد، چندین سال است نتوانسته آن طور که باید و شاید نتایج درخشانی کسب کند و لیگ ملتهای والیبال یکی از آخرین فرصت ها برای این نسل از بازیکنان صربستان است.

*نتایج سال گذشته:
سال گذشته صربستان نتایج خوبی کسب نکرد. آنها در اولین تورنمنت در لیگ ملتهای والیبال با شش برد و شش شکست نهم شدند و نتوانستند به مرحله دوم صعود کنند. در جام ملتهای اروپا در یک چهارم نهایی برابر لهستان شکست خوردند و بالاخره در مسابقات انتخابی المپیک پایین تر از آمریکا، ژاپن،اسلوونی و ترکیه قرار گرفتند و نتوانستند جواز حضور مستقیم به المپیک را کسب کنند.

*ستاره های صربستان:
الکساندر آتاناسوویچ، مارکو پودراسکانن، نیکولا یُوُویچ، اوروش کواچوویچ، مارکو ایوویچ، دراژن لوبوریچ، میران کویونجویچ و پاوله پریچ از ستاره های فعلی این تیم هستند.

*کار سخت ایران
تیم ملی والیبال ایران اگر می خواهد این تیم را کنترل کند و بازی را پیروز شود، باید نقطه قوت این تیم که پست قطر پاسور و دریافت کننده است را از کار بیندازند. دراژن لوبوریچ و الکساندر آتاناسویچ دو قطر پاسور این تیم و اوروش کواچوویچ، میران کویونجیچ، پاوله پریج و مارکو ایوویچ دریافت کننده های این تیم هستند که دست ایگور کولاکوویچ را در این پست ها بسیار باز کرده است.

*آخرین تقابل با ایران در لیگ ملتهای والیبال:
تیم ملی والیبال ایران در فصل قبل مقابل صربستان در لیگ ملتهای والیبال قرار نگرفت و آخرین تقابل این دو تیم به سال 2022 بازیکنان می گردد که تیم ملی والیبال ایران در بازیکنان آخرین دور گروهی این تیم را شکست داد و راهی هشت تیم برتر شد.

*هدف صربستان:
بدون شک هدف این تیم کسب نتایج خوب در دوازده بازی لیگ ملتهای والیبال است. آنها اگر برابر تیم های قوی تر از خود ست بگیرند و برابر تیم های پایین تر از خود در رنکینگ پیروز شدند قطعا به المپیک می‌رسند. دیدار اول ایران در لیگ ملتهای والیبال برابر صربستان است و با توجه به اینکه ایران معمولا تورنمنت ها را خوب شروع نمی کند کار فوق العاده سختی مقابل این تیم خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • مس رفسنجان 0-0 گل گهر؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده؛ تراکتور ۰ _ استقلال ۰
  • گزارش زنده: تراکتور 0 - استقلال 0
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین