Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: با ورود به پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان از تمام همشهریان خود تقاضای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابله با کرونا دلتا را دارم.

او با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی تست‌های مثبت PCR، بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی در سه بیمارستان ماهشهر بستری هستند که این نشان از چرخه و زنجیره فعال ویروس کرونا در شهرستان دارد، ولی با کمک و همیاری همکاران ما در حوزه سلامت تعداد مرگ و میر کاهشی را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبدی افزود: با وجود کمک و همکاری اداره بنادر و کشتیرانی استان خوزستان و بندرامام خمینی (ره) برای جلوگیری از ورود کرونا دلتا از طریق مرز آبی به بندر ماهشهر، اما کرونا دلتا راه ورود خود را از شرق و جنوب کشور یافت و به شهرستان رسید تا با اعلام وضعیت قرمز، وارد پیک پنجم کرونا دلتا شویم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر در خصوص طرح واکسیناسیون بر اساس سند ملی گفت: بر اساس سند ملی واکسیناسیون کشور، گروه رانندگان حمل و نقل عمومی در شهرستان بندرماهشهر وارد مرحله دریافت واکسن شده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در صورت افزایش مشارکت مردم در شهرستان بندرماهشهر، طبق اعلام وزرات بهداشت کشور، به زودی در بندرماهشهر باید روزانه بیش از  یک هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تزریق شود.

شنبدی اظهار داشت: روند واکسیناسیون در ماهشهر با سرعت خوبی پیش می‌رود، واکسینه شدن بیش از ۱۰ درصد جمعیت شهرستان خبر خوب این روز‌های حوزه سلامت است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست کرونا کرونا ویروس واکسن کرونا کرونا دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۴ هزار و ۶۵۰ واحد افزایش معادل ۶۱ صدم درصد در محدوده ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فملی، شبندر، فایرا، جم، سدشت، کویر و خزامیا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، خزامیا، فولاد، کاما، کساپا، خودرو و فاذر هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۱۶ واحد افزایش به عدد ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.
نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر از نماد‌های با تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، آریان، ساروج، بپاس و بمپنا از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۴۳۴ نماد مثبت برابر ۳۷۳ نماد منفی بود. ۹۶ صف خرید مقابل ۲۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به مثبت ۱۶۱ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۹ میلیارد و ۲۹۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و هشت میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۳۶ میلیارد دلار بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند