Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:05:16 GMT

بالن های آتشزا فلسطینی‌ها بلای جان صهیونیستها

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۴۸۹۴

بالن های آتشزا فلسطینی‌ها بلای جان صهیونیستها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی اعلام کردند که بالن های آتشزا فلسطینی موجب آتش سوزی های گسترده در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه شده است.

منابع رژیم صهیونیستی هم اذعان کردند که چهار مورد آتش سوزی گسترده در شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه از جمله اشکول رخ داده است.

گروهی از جوانان اقدام به ارسال بالن های آتشزا به سوی شهرک های صهیونیست نشین به نشانه خشم شدید از عدم کاهش محاصره غزه از زمان پایان نبرد شمشیر قدس کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان فلسطینی با بستن مواد اشتعالزا به بادباکها آنها را به سوی اراضی اشغالی می فرستند. استفاده از بادبادک ها و بالن‌های آتش‌زا طی راهپیمایی‌های بازگشت در مرز نوار غزه مرسوم شد و تا کنون به صدها هکتار از اراضی شهرک‌های مجاور غزه آسیب زده است. راهپیمایی بازگشت از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

بالن های آتش زا به تنهایی فاجعه ای برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است. در آغاز کسی به آن اهمیت زیادی نمی داد، اما اکنون مزارع و اقتصاد این رژیم زیان زیادی دیده است.

این بادبادکها و بالن های آتشزا سبب توقف تردد در برخی جاده ها شده و کار به جایی رسید که تردد قطارها در مناطق شمالی نوار غزه متوقف شد. تل آویو با وجود تهدیدها و حملات هوایی خود نتوانسته است یک راه حل نظامی برای مقابله با بالن های آتشزا بیابد.

قدر مسلم آن است که سلاح جدید فلسطینی ها سخت، صهیونیستها را به وحشت انداخته است و آنها برای مقابله با آن از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند. ارتشی که خود را شکست ناپذیر می خواند از بالن های آتشزا به خود می لرزد. بدون شک تل آویو از همه ابزارها برای مقابله با بالن های آتشزا استفاده خواهد کرد و از هدف قراردادن فلسطینی هایی که این بالن ها و بادبادکها را به پرواز در می آورند، دریغ نخواهد کرد.

بالن ها و بادبادکهای آتشزا به سلاحی مخوف تبدیل شده است. سلاح جدید مقاومت خواب را از چشم صهیونیستها ربوده و به ویژه شهرک نشینان به شدت از خسارات زیادی که به آنها وارد می شود، خشمگین هستند.

کد خبر 5265618

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بالن های آتشزا فلسطین ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی طالبان لبنان سوریه فلسطین روسیه ترکیه فرانسه جو بایدن طالبان افغانستان داعش بالن های آتشزا بالن های آتش بالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع فلسطینی از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری فلسطینی این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

کد خبر 6093118 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • عکس باورنکردنی از دختر بچه فلسطینی قبل و بعد حمله اشغالگران به غزه
  • شجاعت کودک فلسطینی بعد از خروج از زیر آوار
  • سگ‌های ولگرد، بلای جان ده‌ها هزار ایرانی (فیلم)
  • فیلم/ کودک مجروح فلسطینی در بمباران شب گذشته رفح 15+
  • عکس/ دختر بچه فلسطینی قبل و بعد حمله اشغالگران به غزه
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم