Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و نساجی از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

ترکیب تیم فوتبال استقلال؛ رشید مظاهری، سینا خادم پور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی تیم فوتبال نساجی؛ سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جان ملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی.

دو تیم بازی را سرعتی و با میل به تهاجم آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی به صورت نصفه و نیمه موقعیت‌هایی خلق شد و در نهایت نساجی در دقیقه ۱۶ توسط کریم اسلامی به گل رسید.

بعد از این گل استقلال توپ و میدان را بیشتر در اختیار گرفت اما موقعیت‌های چندان جدی و خطرناکی روی دروازه نساجی خلق نشد. در آخرین دقیقه بازی متین کریم زاده روی یک ضد حمله از مدافعان نساجی پنالتی گرفت که وریا غفوری کاپیتان باتجربه آبی پوشان از روی نقطه پنالتی بازی را تساوی کشید.

دقیقه ۱۶ گل نساجی؛ نفوذ مهدی قائد رحمتی از جناح راست و سانتر مواج او از همه مدافعان استقلال عبور کرد تا کریم اسلامی مهاجم قائم شهری‌ها روی تیر دو توپ را قطع کرده و اولین گل بازی را به ثمر برساند.

دقیقه ۳+۴۵ گل استقلال؛ متین کریم زاده با استفاده از پاس وریا غفوری و در حالی که می توانست با دروازه‌بان نسای تک به تک شود توسط مدافع تیم میزبان سرنگون شد که داور بلافاصله اعلام ضربه پنالتی کرد و وریا غفوری در آخرین ثانیه ها بازی را به تساوی کشید.

کد خبر 5265612 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال المپیک 2020 توکیو فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک توکیو تکواندو قایقرانی جواد فروغی کاروان ورزش ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتسال ایران والیبال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

شروع متعادل دو تیم

بازیکنان دو تیم نیمه اول را آرام آغاز کردند و در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. در دقیقه ۱۷ و به دلیل خطای امید نورافکن روی محمدحسین کنعانی زادگان، بازیکن سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در دقیقه ۲۷ ضربه آزاد برای پرسپولیس شکل گرفت که با سانتر امید عالیشاه همراه شد و پس از آن بازیکنان سپاهان توپ را دور کردند که در ادامه توپ در اختیار «عبدالکریم حسن» قرار گرفت و او توپ را مجدداً روی دروازه سپاهان سانتر کرد که با ضربه سر «گئورگی گولسیانی» همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۰ و در حالی که می‌رفت تا موقعیت خطرناک برای پرسپولیس شکل گیرد، «عبدالکریم حسن» از سمت چپ صاحب توپ شد و در حالی که می‌توانست «اوستون ارونوف» را صاحب توپ کند، اقدام به شوت زنی کرد و توپ او با اختلاف زیاد از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۲ و روی حرکت زیبای مهدی ترابی این بازیکن در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت اما ضربه او دقت کافی را نداشت و توپ از بالای دروازه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

در ادامه موقعیت مهمی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی با نتیجه تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان برسد.

کد خبر 6094650

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت