Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه یکشنبه روابط عمومی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ، این مسابقه به مناسبت عید سعید غدیر خم به صورت تصویری و در قالب فضای مجازی آغاز شده است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند  آثار خود را در زمینه نصب پرچم علوی ، آذین بندی و جشن خانوادگی با هنرنمایی شعرخوانی ، خطبه خوانی و امثال آن به صورت افقی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا روز جمعه هشتم مردادماه جاری  با ذکر مشخصات و شماره تلفن به نشانی مجازی تلگرام sfekaraj و شماره تلفن ۰۹۲۱۹۷۳۱۳۶۴  و نشانی اینستاگرام sfer.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

karaj.ir۹۸ و تلفن ۰۹۲۱۹۷۳۱۳۶۴ ارسال نمایند.

نفرات برتر این مسابقه جوایزی ارزنده از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج دریافت خواهند کرد.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم شهرداری کرج استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم شهرداری کرج استان البرز عید سعید غدیرخم شهرداری کرج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد