Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال و نساجی در استادیوم وطنی به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 3-1 به سود استقلالی ها به پایان رسید. 
به گزارش آریا، آبی های تهران قبل از این دیدار به دلیل اعتصاب در جلسات تمرینی شرکت نکرده بودند.
ترکیب نساجی: سعید جلالی راد، سعید غلامعلی بیگی، ایوب کلانتری، حسین زامهران (از دقیقه 64 رضا دهقانی)، حامد شیری، کریم اسلامی، حسن نجفی، امیر مهدی جانملکی، محمود قائد رحمتی، اکبر صادقی و شاهین طاهرخانی
سرمربی نساجی: ساکت الهامی
ترکیب استقلال:  رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان (از دقیقه 64 آرش رضاوند)، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی
سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی
شرح گل ها:
نساجی 1 - استقلال 0 (دقیقه 17: کریم اسلامی): محمود قائدرحمتی نفوذ خطرناکی از سمت راست محوطه جریمه استقلال داشت و ارسال کوتاه و زیبایی به مقابل دروازه نساجی فرستاد تا کریم اسلامی با حضور به موقع در محوطه 6 قدم و پرتاب پای خود گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نساجی 1 - استقلال 1 (دقیقه 4+45: وریا غفوری): پنالتی اعلام شده به سود استقلال را وریا غفوری در حالی که سعید جلالی‌راد به سمت چپ شیرجه زده بود، به جهت مخالف زد تا تیمش را به گل تساوی برساند.
نساجی 1 - استقلال 2 (دقیقه 51: وریا غفوری): متین کریم‌زاده در محوطه جریمه نساجی حرکت پا به توپ سریعی انجام داد که پاس او را وریا غفوری با شوت سرضرب وارد دروازه کرد.
نساجی 1 - استقلال 3 (دقیقه 82: متین کریم‌زاده): توپ سرگردان در میانه زمین را متین کریم‌زاده از آن خود کرد و با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه که با دفع ناقص جلالی‌راد همراه بود، تبدیل به گل کرد.
دقایق حساس:
دقیقه 3: نفوذ وریا غفوری از جناح راست زمین و ارسال دقیق او را بابک مرادی با ضربه سر زد که جلالی‌راد توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 7: قائدرحمتی فرار خطرناکی از سمت چپ محوطه جریمه استقلال داشت که شوت محکم او از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 9: ارسال صادقی توسط مدافعان استقلال به شکل ناقص دفع شد تا جان‌ملکی صاحب توپ شود، اما چرخش و شوت زمینی این بازیکن در اختیار مظاهری قرار گرفت.
دقیقه 22: سعید مهری از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین قصد گلزنی داشت که جلالی‌راد در دو مرحله توپ را دراختیار گرفت.
دقیقه 29:  شوت راه دور اکبر صادقی دقت لازم را نداشت و توسط مظاهری جمع شد.
دقیقه 39: ضربه ایستگاهی وریا غفوری پس از برخورد به مدافع نساجی به کرنر رفت.
دقیقه 45: قائدرحمتی با توپ‌گیری عالی در میانه زمین موقعیت خطرناکی به وجود آورد که در ادامه توپ دوباره به همین بازیکن رسید که سرتوپ و شوت تماشایی او را مظاهری با واکنش زیبایی به کرنر فرستاد.
دقیقه 2+45: متین کریم‌زاده در محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که حسن نجفی روی او خطا کرد تا بیژن حیدری اعلام پنالتی کند.
دقیقه 46: نزدیک بود نساجی با حرکت سریع کریم اسلامی موقعیت جدی برای زدن گل دوم داشته باشد که سینا خادم‌پور او را متوقف کرد، اما داور در این صحنه اعتقادی به اعلام خطا نداشت.
دقیقه 57: پاس زیبای بیگی به پشت محوطه جریمه و شوت کلانتری با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
دقیقه 75: شوت راه دور نادری دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.
دقیقه 88: پاس تماشایی قهاری را کریم اسلامی با عبور سریع از محمد نادری تبدیل به یک موقعیت جدی کرد و به شاهین ثاقبی رساند، اما پاس این بازیکن را مدافعان استقلال دور کردند.
دقیقه 90: ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک توپ را از جلالی‌راد عبور داد که مدافع نساجی توپ را از روی خط بیرون کشید.
دقیقه 1+90: توپ ارسالی از کرنر و ضربه سر اسماعیلی روی تور دروازه نساجی فرود آمد.
دقیقه 2+90: رضا دهقانی قصد داشت استقلال را با شوت از ضربه ایستگاهی غافلگیر کند که شوت او از زاویه بسته پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه را مظاهری به خوبی برگشت داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نساجی استقلال شاگردان مجیدی متین کریم زاده کریم اسلامی محوطه جریمه وریا غفوری جلالی راد نساجی 1

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر که هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، دیدار نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی است. 

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد. 

دلیل اخذ این تصمیم درب ورودی ورزشگاه وطنی اعلام شده است؛ که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، اما این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

با این حال طبق هماهنگی‌های انجام شده، تماشاگران پرسپولیس در قسمت شمالی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر می‌شوند و از در خیابان جویبار وارد خواهند شد. در ورزشگاه هم از ساعت ۱۴ باز خواهد شد. 

تعداد بلیتی که برای تماشاگران مهمان در نظر گرفته شده ۶۰۰ عدد است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جشن بازیکنان پرسپولیس و هواداران پس از پیروزی در ورزشگاه وطنی قائمشهر / فیلم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • جو خیابان ورزشگاه شهید وطنی
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!