Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: ثبت الکترونیکی دانش آموزان در سامانه پادا از ویژگی‌های متفاوت ثبت نام امسال است و دانش آموزان می‌توانند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام و انتخاب مدرسه خود بر اساس شرایط و موقعیت جغرافیایی در موعد مقرر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامدار با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان میان پایه توسط مدیران مدارس و به راحتی انجام خواهد شد، گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه‌های ورودی (اول، هفتم و دهم) نیز به صورت غیرحضوری و بسته به نوع مدرسه در مهلت خاصی انجام می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تشکیل۱۸ تیم نظارتی استانی و ۶۹ تیم نظارتی شهرستانی در راستای بررسی روند ثبت نام در مدارس اضافه کرد: تیم‌های نظارتی نحوه ثبت نام دانش آموزان و همچنین به تخلفات انجام شده در ثبت نام رسیدگی می‌کنند.

نامدار یادآور شد: عدم آشنایی اولیا و دانش آموزان با ثبت نام الکترونیکی از مشکلات جدی در انجام فرآیند ثبت نام است و اولیای دانش آموزان به همین دلیل به صورت حضوری به مدارس و یا به کافی نت‌ها مراجعه می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تلاش می‌شود، ثبت نام دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی تا پایان مرداد ماه به پایان برسد، از اولیای دانش آموزان خواست در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

نامدار همچنین به اهمیت هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم اشاره کرد و گفت: هدایت تحصیلی تمامی دانش آموزان صادر شده و می‌توانند رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند، همچنین دانش آموزانی که موفق به اخذ رشته نشده اند نیز در نهایت می‌توانند در رشته کاردانش ثبت نام کنند.

او اظهار داشت: پیش بینی می‌شود برای سال تحصیلی جدید ۳۰۰ هزار دانش آموز استان در سامانه پادا ثبت نام کنند.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید ثبت نام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • معلمان تربیت کنندگان آینده سازان کشورند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در کردستان